  • 31. Data: 2013-04-29 20:05:23
    Temat: Re: §14 BGB odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-29 19:00:49 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Zatwierdza czy opiniuje?

    Ciągle nie wiemy, czy pytający jest szefem pani dyrektor i powinien ją
    zwolnić, czy jej pracownikiem i nie wtrącać się w jej kompetentne
    świadome decyzje...
    ;>

    > Ot tego są dyrektorzy zeby podejmować decyzje. :)
    > Nie muszą byc nieomylni.

    Ale pytającego to drażni.
    Więc jest problem w tym, że pani dyrektor sobie podejmuje decyzje...

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2013-04-29 20:30:41
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/29/2013 08:05 PM, Bydlę wrote:

    > Ciągle nie wiemy, czy pytający jest szefem pani dyrektor i powinien ją
    > zwolnić, czy jej pracownikiem i nie wtrącać się w jej kompetentne
    > świadome decyzje...

    Wszyscy wiedzą tylko ty jeden nie wiesz.

    p. m.

  • 33. Data: 2013-04-29 22:59:45
    Temat: Re: BGB §14odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-29 14:10, Bydlę pisze:

    > Jeśłi podejmuje decyzje, to musi.
    > Chyba, że to idiotka.

    Ale masz jakieś wsparcie ? Bo standardem jest, że kadra
    zarządzająca jest od zarządzania motłochem a nie od znania się
    na tym co motłoch robi w ramach wykonywania swoich obowiązków
    służbowych.

    No ale ja truskawki cukrem ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 34. Data: 2013-04-29 23:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie.
    > Wciąż nie rozumiesz.

    Nie bede kontynuował dyskusji prowadzonej w stylu Cavallino.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 35. Data: 2013-04-29 23:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Ciągle nie wiemy, czy pytający jest szefem pani dyrektor i powinien ją
    > zwolnić, czy jej pracownikiem i nie wtrącać się w jej kompetentne

    kto czyta ze zrozumieniem - ten wie...

    > Ale pytającego to drażni.
    > Więc jest problem w tym, że pani dyrektor sobie podejmuje decyzje...

    Drażni? Nie zauważyłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 36. Data: 2013-04-30 19:46:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-29 20:30:41 +0200, m <m...@g...com> said:

    > Wszyscy wiedzą tylko ty jeden nie wiesz.

    Czyli jest podwładnym nie mającym kompetencji do oceniania działań pani
    dyrektor?
    To Dlaczego je zatwierdza?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2013-04-30 19:48:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-29 23:00:37 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > kto czyta ze zrozumieniem - ten wie...

    > Drażni? Nie zauważyłem.

    Czyli nie wiesz, że udzielasz się w wątku, w którym rzekomy pracownik
    skarży się na panią dyrektor podejmującą decyzję bez jego zgody?

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2013-04-30 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    następuje:

    > Czyli jest podwładnym nie mającym kompetencji do oceniania działań pani

    Znow ci sie cos pomyliło.
    Zapewne normalnie p. dyrektor pytała go o opinie. Tym razem tego nie
    zrobiła, za to zleciła uporanie sie z problemem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 39. Data: 2013-04-30 20:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Czyli nie wiesz, że udzielasz się w wątku, w którym rzekomy pracownik
    > skarży się na panią dyrektor podejmującą decyzję bez jego zgody?

    Nie zauwazyłem skarzenia sie. Wyjasnił sytuacje i zapytał jakie ma opcje
    prawne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 40. Data: 2013-05-01 15:00:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-30 20:00:51 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Znow ci sie cos pomyliło.

    Cały czas nie potrafisz ogarnąć problemu.

    > Zapewne normalnie p. dyrektor pytała go o opinie.

    Toż piszę od początku, że problemem jest pani dyrektor, podejmująca
    decyzję o zawarciu umowy na niepotrzebne jej usługi tylko dlatego, że
    telefon zadzwonił...
    ;>>>

    --
    Bydlę