  • 71. Data: 2013-11-03 00:02:22
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > np. jedynego żywiciela rodziny.

    Jedli ofiarę ?

  • 72. Data: 2013-11-03 00:27:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-02 23:55, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przyszłe ?

    Przyszłe.

    --
    Liwiusz

  • 73. Data: 2013-11-03 00:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale, że ofiarę jedli ?

    Tak, zjedli. A co? Ty nie zjadasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 74. Data: 2013-11-03 00:59:50
    Temat: Re: 0,8 sekundy [tylko 2-3 lata "do odsiadki" za spowodowanie śmierci?]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W ogóle nie jest poszkodowana. Utraciła tylko bliskiego.

    Dla mnie to zdanie brzmi jak:
    to w ogole nie jest białe, jest pomalowane białą farbą...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 75. Data: 2013-11-03 08:16:04
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-02 22:48, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A co ta rodzina straciła poza bliskim że miałaby dostawać odszkodowanie ?

    To się przecież da wyliczyć... Jeśli rodzina (żona (wdowa), dzieci)
    straciły "głowę rodziny", utrzymującego ich pracującego męża/ojca, to
    strata jest wymierna i wyliczalna. Dochodzi jeszcze niewyliczalna
    krzywda społeczna (dzieci wychowywane bez ojca będą "gorsze"), a więc
    należy się renta.
    Można zapytać, czy co miesiąc w ratach, czy raz-z-góry do garści.
    Bo to drugie może ułatwić wdowie szybkie załatanie dziury w rodzinie i
    zapobieżenie szkodom.

    Tak, czy siak - krzywda/szkoda musi zostać naprawiona.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 76. Data: 2013-11-03 14:23:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 00:02:22 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Jedli ofiarę ?

    nie. Zaczęli od Twojego mózgu. Ale nie było co jeść.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 77. Data: 2013-11-03 20:14:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Dokładnie mam takie odczucia.
    > Młodzi powinni odczuc swoj idiotyczny czyn do konca zycia płacąc

    idźmy dalej niech i ich dzieci i wnuki jeszcze odczuwają, a co se będziemy
    żałować...

    w sumie jak sie głebiej zastanowić to także rodzice i dziadkowe o najbliżsi
    krewni...

    Ja wiem że to jest straszna tragedia dla rodziny zabitego... ale cierpienie
    sprawców nie przywróci go do życia...

  • 78. Data: 2013-11-03 20:20:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

> [...]
    > zapobieżenie szkodom.
    >
    > Tak, czy siak - krzywda/szkoda musi zostać naprawiona.

    tylko trzeba sie zastanowić w którym momencie chcąc komuś wynagrodzić
    krzywdę zaczniemy już krzywdzić kogoś następnego...

    przypomnę tutaj przypadek I Wojny światowej i tzw reparacji wojennych, które
    napewno słusznie sie należały od sprawcy czyli Narodu Niemieckiego ale
    praktycznie ich zrujnowały i doprowadziły prawdopodobnie do wybuchu II Wojny
    Światowej i całego horroru olbrzymiego ludobójstwa.

    We wszystkim trzeba mieć umiar, tak aby nie wylać dziecka z kąpielą.

    Celem nadrzędnym jest jednak to aby sprawcy zrozumieli swój bład i już
    więcej czegoś podobnego nie popełnili oraz aby stali sie WARTOŚCIOWYMI
    członkami społeczeństwa. Nakładając na nich stygmat kary na całe życie
    prawdopodobnie nie osiągniemy tego efektu, raczej wychowamy gniwnych złych
    zbuntowanych na system ludzi.

  • 79. Data: 2013-11-03 20:22:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl>

    > Może być 100. Niech przyszłe pokolenia płacą.

    > Co ma zarabianie człowieka do życia jakie utracił. -> Pop... Was

    no i trzeba zasymulować czy nie mial szansy zostać prezesem jakieś firmy
    albo członkiem zarządu spółki skarbu państwa...

    wtedy oczywiście więcej kasy...

  • 80. Data: 2013-11-03 20:23:26
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Ja wiem że to jest straszna tragedia dla rodziny zabitego... ale
    > cierpienie sprawców nie przywróci go do życia...

    Wiec jak się mogę zgodzić że sprawcy nie zasługują na (dużo) więcej
    _więzienia_ niż te 2-3 "do odsiedzenia" które dostali . Tylko że wtedy
    ni złamanego wuja nie zgodzę się na to że ich kara powinna się skończyć
    na więzieniu.

    --
    A. Filip
    Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni. (Przysłowie chińskie)