  • 1. Data: 2013-10-27 20:39:36
    Temat: [OT] Unijny zakaz używania "mocnych" odkurzaczy
    Od: z <...@...pl>

    http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Odkurzacze-na
    -cenzurowanym-Unia-wprowadza-zakaz,wid,16113751,wiad
    omosc.html

    http://tiny.pl/qm2rp

    Właściwie to powinno pójść na jakąś satyryczną grypę ale to nie są
    żarty. Po żarówkach przychodzi pora na zakaz używania porządnych
    odkurzaczy.
    Do jakiego jeszcze większego debilizmu mogą się posunąć unijni ustawodawcy?

    PS. W tamtym tygodniu coś mnie chyba tknęło i zamiast kupić nowy
    odkurzacz dla rodziców (jakieś 200zł) podłubałem i wymieniłem łożysko w
    starym Zelmerze który chodził 20 lat to i kolejne dziesięć przeżyje.
    Chyba powinienem być nagrodzony przez unijnych ekoterorystów bo to
    własnie tacy jak ja chronią naszą _Matkę Ziemię_ :-)

  • 2. Data: 2013-10-27 20:50:05
    Temat: Re: [OT] Unijny zakaz używania "mocnych" odkurzaczy
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 27.10.2013 20:39, z wrote:
> [...]
    > Chyba powinienem być nagrodzony przez unijnych ekoterorystów bo to
    > własnie tacy jak ja chronią naszą _Matkę Ziemię_ :-)

    cos, odkurzacze o "duzej" mocy dalej beda sprzedawane jako "odkurzacze
    przemyslowe".

    tak jak zarowki zamienily sie w grzejniki...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-10-27 20:57:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 20:50:05 UTC+1 użytkownik hikikomorisan
    napisał:

    > tak jak zarowki zamienily sie w grzejniki...
    Nic się nie zmieniło w grzejnik. Pojawił sie dopisen na pudełku z żarówką "nie do
    użytku domowego"
    I podobnie z odkurzaczami bedzie jak piszez: "przemysłowe" będą.

  • 4. Data: 2013-10-27 21:10:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-27 20:57, Kris pisze:
    > Nic się nie zmieniło w grzejnik. Pojawił sie dopisen na pudełku z żarówką "nie do
    użytku domowego"
    > I podobnie z odkurzaczami bedzie jak piszez: "przemysłowe" będą.

    Ale będą droższe bo przecież przemysłowe będą musiały spełniać nowe
    normy i nowe atesty które będą wydawać nowi urzędnicy...

    Kurde skoro ja zwykły Kowalski po technikum wiem jak to działa i o co
    chodzi to dlaczego inni "mądrzejsi" nie powiedzieli stanowczego NIE!!!
    takim przygłupom, debilom, darmozjadom, złodziejom, oszustom...
    :-)

  • 5. Data: 2013-10-27 21:14:51
    Od: z <...@...pl>

    "Eurokraci podjęli więc konkretne środki i odgórnie zmniejszą moc
    europejskich odkurzaczy. Pytanie tylko, czy uda im się osiągnąć założony
    cel. Odkurzacze o mniejszej mocy będą przecież słabiej czyścić, a jeśli
    odkurzanie potrwa dłużej, oszczędność energii stanie pod znakiem
    zapytania. "

    Mój potomek pierwszoklasista potrafi już taką logikę zastosować a ci w
    Brukseli? :-)

  • 6. Data: 2013-10-27 21:44:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.10.2013 20:39, z pisze:

> [...]
    > odkurzaczy.
    > Do jakiego jeszcze większego debilizmu mogą się posunąć unijni ustawodawcy?

    Mam wrażenie, że ten zakaz dotknie tylko te małe gówienka o słabej
    wydajności nadrabiające to duża mocą.

    Inne są albo wodne, albo przemysłowe albo inaczej podpadające pod wyjątek.

  • 7. Data: 2013-10-27 22:35:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 27 Oct 2013 20:39:36 +0100, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    >odkurzaczy.
    >Do jakiego jeszcze większego debilizmu mogą się posunąć unijni ustawodawcy?

    Juz ja wolalbym Moskwe. Mzoe i bylo biedniej, ale tak glupio to nie

    A.L.

  • 8. Data: 2013-10-27 23:16:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Chyba powinienem być nagrodzony przez unijnych ekoterorystów bo to
    > własnie tacy jak ja chronią naszą _Matkę Ziemię_ :-)

    Chciałbym widzieć jakies wyliczenie ile to zuzywają te odkurzacze i jak
    wpłynie zmniejszenie mocy na czas odkurzania i sumaryczne zuzycie energi.

    A może to lobbing jakiejs firmy? Sa jakies firmy cosprzedaja drogie
    odkurzacze o wysokiej sile wciagania ale małej mocy nominalnej?

    Jezeli chcemy oszczedzac energie to moze zacznijmy sie zastanawiac co
    rzeczywiscie zuzywa jej duzo. Bo mnie uczono, ze na pewno nie sa to
    urzadzenia ktore co prawda maja duza moc ale pracuja krótko.
    Co z tego ze cos ma 200W jak pracuje powiedzmy pol godziny 2 x w tygodniu?
    Jak to porownac do komputera ktory ma mega pradozerny procesor a na ktorym
    ktos oglada youtube i uzywa go przez 3 godziny dziennie?
    nie wspominajac juz o tym ze taki komp w biurze najczesciej pracuje o wiele
    wiecej godzin niz rzeczywiscie jest uzywany.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 9. Data: 2013-10-28 00:19:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    http://technowinki.onet.pl/aktualnosci/s41jq
    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2013-10-28 01:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@m...od.wujka.na.g.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > http://technowinki.onet.pl/aktualnosci/s41jq

    Zeby nie było - ja o czyms takim nie pisałem...
    Zwłaszcza, ze karty graficzne zdaje sie dosc dobrze sie odkrecają podczas
    nieuzywania lub uzywania w procesach wymagających małej wydajnosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie