  • 1. Data: 2013-10-29 03:03:23
    Temat: 0,8 sekundy
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    Licza sie ulamki sekund!

    Bo gdyby babacia miala wasy... albo w przyszlosci bylo tam przedszkole...

    "Na kary 6, 5 i 4 lat pozbawienia wolności skazał Sąd Okręgowy w
    Tarnowie trzech nastolatków, którzy w lutym rzucili bryłę lodu na
    autostradę, powodując śmierć kierowcy tira.

    Prokuratura oskarżyła Grzegorza S., Bartłomieja H. i Artura M. o tzw.
    zabójstwo z zamiarem ewentualnym.

    Sąd zmienił kwalifikację czynu, uznając ich winnymi spowodowania
    ciężkich obrażeń ciała i nieumyślnego spowodowania śmierci. W
    uzasadnieniu stwierdził, iż do śmiertelnego wypadku doprowadził splot
    tragicznych okoliczności, powołał się też na opinię biegłego, który
    stwierdził, że o tragedii, tj. rozbiciu szyby samochodu, przesądziło 0,8
    sekundy. Gdyby nastąpiło przesunięcie wydarzenia o 0,8 sekundy, do
    tragedii by nie doszło - podkreślił sąd w ślad za biegłym."

    http://wiadomosci.onet.pl/krakow/kary-wiezienia-za-r
    zucenie-bryla-lodu-na-autostrade/6b5s0

    Jestem oburzony. Ale zapamietam to sobie.

    JAk kiedys (odpukac) potrace kogos na smierc, to bede wnioskowal, ze to
    nieszczesliwy splot tragicznych okolicznosci. Bo gdyby costam bylo o 0,8
    sekundy inaczej, to bym np. nie uderzyl.

    Co to kurwa jest?

    MAla kara, bo gdyby 0,8 sekundy pozniej to "nic by sie nie stalo"?

    Ale do chuja sie stalo, 0,8 sekundy wczesniej.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-10-29 06:56:58
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2013-10-29 03:03, obywatel hikikomorisan uprzejmie donosi:

> [...]
    >

    > MAla kara, bo gdyby 0,8 sekundy pozniej to "nic by sie nie stalo"?
    >
    > Ale do chuja sie stalo, 0,8 sekundy wczesniej.

    Mogli też poczekać kolejne 0,8 sekundy i zabić rodzinę z dwójką małych
    dzieci.
    Doceń miłosierdzie gówniarzerii.

  • 3. Data: 2013-10-29 09:02:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-29 06:56, Qrczak pisze:
    > Mogli też poczekać kolejne 0,8 sekundy i zabić rodzinę z dwójką małych
    > dzieci.
    > Doceń miłosierdzie gówniarzerii.

    Sędzie w uzasadnieniu wyroku ustnym mówił o 8 setnych sekundy. Kto ma rację?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-10-29 09:23:05
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-10-29 09:02, Liwiusz pisze:

    > Sędzie w uzasadnieniu wyroku ustnym mówił o 8 setnych sekundy. Kto ma
    > rację?

    A co to za różnica ?

  • 5. Data: 2013-10-29 09:26:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "xantiros" <x...@y...com> napisał w
    wiadomości news:l4nr9b$620$1@node2.news.atman.pl...

    > A co to za różnica ?

    72 setne.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2013-10-29 09:27:36
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ale do chuja sie stalo, 0,8 sekundy wczesniej.

    A co "ch..." ma z tym wspólnego?

  • 7. Data: 2013-10-29 09:28:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-29 09:23, xantiros pisze:

    > A co to za różnica ?

    O jakiś rząd wielkości.

    Może to również świadczyć o tym, że sędzia nie zna się na matematyce.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-10-29 09:29:34
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A co to za różnica ?
    No, tak z dziesięć razy :)
    WOJO

  • 9. Data: 2013-10-29 09:34:22
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-10-29 09:29, WOJO pisze:
    > No, tak z dziesięć razy :)

    To różnica czy iloraz/iloczyn?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 10. Data: 2013-10-29 09:38:45
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Sędzie w uzasadnieniu wyroku ustnym mówił o 8 setnych
    > sekundy. Kto ma rację?

    Przy okienku 8 setnych sekundy to po Lekkim treningu powinni
    przynajmniej raz na 3 razy trafiać w dużą szybę TIRa IMHO.
    Po za tym w wersji medialnie skróconej ustnego uzasadnienia wyroku
    sąd nie docenił ryzyka konsekwencji wysoce prawdopodobnej utraty
    kontroli nad szybko jadącym pojazdem.

    W sumie uzasadnieniem wyroku zachwycony nie jestem, choć uznanie
    że sprawcy musieli się liczyć dużą szansą "zejścia" zapewne
    doprowadziłoby do długotrwałych batalii sądowych w trakcie
    apelacji. Wysokość wyroków
    4-6 lat (jeśli się ostaną po apelacjach) nie jest dla mnie ponad
    dolnym progiem akceptacji _po uwzględnieniu ile z tego tak
    naprawdę odsiedzą_.

    --
    A. Filip
    Dopóki lis ma choćby jeden ząb, nie ma mowy o żadnej moralności.