  • 21. Data: 2013-10-29 17:54:10
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 16:52:56 +0100 osobnik zwany Yogi\(n\)
    napisał:

    > Buhahahah, merytoryka i masti ;-)))
    > Nie używaj slów, których znaczenia nie rozumiesz! A rzędy już wtedy ci
    > się myliły ;-)

    rzeczywiście z Ciebie wybitny specjalista od merytoryki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2013-10-29 21:15:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > rzeczywiście z Ciebie wybitny specjalista od merytoryki

    Ty ośle dardanelski, ty koczkodanie dupokształtny, mątwo atramentowa i
    pawianie czerwonodupy!
    Twierdzisz, że 0,8 to NIE JEST rząd wielkości więcej niż 0,08 i śmiesz
    pierdolić coś o moich specjalnościach, wzorcu imbecyla z Sevres i
    przygłupie?

    Czy nie jesteś przypadkiem redaktorem naukowym w gazecie wyborczej?

    --
    Yogi(n)

  • 23. Data: 2013-10-29 21:25:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 21:15:26 +0100 osobnik zwany Yogi\(n\)
    napisał:

    > Ty ośle dardanelski, ty koczkodanie dupokształtny, mątwo atramentowa i
    > pawianie czerwonodupy!

    żyłka Ci pęknie.

  • 24. Data: 2013-10-30 01:20:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:
    > Licza sie ulamki sekund!
    >

    > Bo gdyby babacia miala wasy... albo w przyszlosci bylo tam
    > przedszkole...
    > "Na kary 6, 5 i 4 lat pozbawienia wolności skazał Sąd Okręgowy w
    > Tarnowie trzech nastolatków, którzy w lutym rzucili bryłę lodu na
    > autostradę, powodując śmierć kierowcy tira.

    ale czego ty chcesz...

    imho dostali dość surowe wyroki i zdaje sie bedz zawiasów.

    tyle sie dostaje za pobicie ze skutkiem śmiertelnym czy potrącenie kogoś
    samochodem z uznaniem winy kierowcy, ba często dostaje sie zawiasy...

    Sąd podkreślił tragizm sytuacji gdzie te głupie 0.8 sekundy zamieniło czyn
    tylko głupi w zbrodniczy.

  • 25. Data: 2013-10-30 01:22:50
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > dostaje sie zawiasy...
    >
    > Sąd podkreślił tragizm sytuacji gdzie te głupie 0.8 sekundy
    > zamieniło czyn tylko głupi w zbrodniczy.

    Odsiedzenia 2-3 lat to kara wystarczająca za spowodowanie śmierci?

    --
    A. Filip
    Gdy mężczyźni zejdą się razem, to się słuchają; kobiety zaś nawzajem się

  • 26. Data: 2013-10-30 09:07:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Oct 2013 01:22:50 +0100 osobnik zwany A. Filip
    napisał:

    > Odsiedzenia 2-3 lat to kara wystarczająca za spowodowanie śmierci?

    bo oczywiście trzeba ich było łamać kołem, publicznie poćwiartować i
    zjeść.

  • 27. Data: 2013-10-30 12:07:50
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.10.2013 09:07, masti wrote:

    > bo oczywiście trzeba ich było łamać kołem, publicznie poćwiartować i
    > zjeść.

    powiesic.

    z korzyscia dla spoleczenstwa.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 28. Data: 2013-10-30 12:09:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-30 12:07, hikikomorisan pisze:

    > powiesic.
    >
    > z korzyscia dla spoleczenstwa.

    Tu jak mało gdzie widać bezsens kary więzienia i niemoc państwa w
    karaniu sprawców przestępstw. 25 lat? To był naprawdę szczeniacki
    wybryk. Kilka lat? Żałośnie mało. Tu powinno zadziałać potężne
    odszkodowanie pieniężne. Bo dać w niewolę już się nie da.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2013-10-30 12:11:13
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.10.2013 12:09, Liwiusz wrote:

> [...]
    > wybryk. Kilka lat? Żałośnie mało. Tu powinno zadziałać potężne
    > odszkodowanie pieniężne. Bo dać w niewolę już się nie da.

    To moze pociac na kawalki?
    nerki, watroba, inne organy
    uratuja zycie komus innemu

    zycie za zycie

    odebrali, im odebrac, ale tak, zeby byla korzysc spoleczna

  • 30. Data: 2013-10-30 12:12:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-30 12:11, hikikomorisan pisze:
    > To moze pociac na kawalki?
    > nerki, watroba, inne organy
    > uratuja zycie komus innemu
    >
    > zycie za zycie
    >
    > odebrali, im odebrac, ale tak, zeby byla korzysc spoleczna

    Za sroga kara jak za głupotę. I w niczym nie polepszy doli rodziny ofiary.

    --
    Liwiusz