  • 91. Data: 2013-11-03 23:14:00
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl>

    > Ale to niech sprawca cierpi bardziej, niz poszkodowani przez niego.

    To by trzeba ze dwa razy zabić sprawcę

  • 92. Data: 2013-11-03 23:45:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Słyszałeś o instytucji zwolnienia warunkowego?

    Nie słyszałem, zeby to było takie proste i automatyczne.
    Skoro celem nadrzednym jest to co kolega napisał, to nawet nie usze isc do
    wiezienia - zobowiążę sie natychmiast po morderstwie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 93. Data: 2013-11-03 23:53:32
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-11-02 21:10, masti wrote:

    > cześć kłamco i oszczerco. Może opowiesz kolegom jakie to oszczerstwa
    > wobec mnie rzucałeś po czym wycofałeś się rakiem.

    Jakiekolwiek kolejne bzdury byś, fujaro, nie wymyślił, nie zmieni to
    FAKTU, że znów pokazałeś, iż nie masz elementarnej wiedzy z zakresu
    szkoły podstawowej;-) (co i nic dziwnego, bo jak wiadomo wśród
    wszystkich partii to partia Politycznych Oszustów ma największy odsetek
    ludzi z najniższym poziomem wykształcenia ....)

  • 94. Data: 2013-11-04 00:31:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 03.11.2013 23:14, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl>

    > To by trzeba ze dwa razy zabić sprawcę

    Mozna raz ale długo, kaci kiedys potrafili obdzierac ze skory

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 95. Data: 2013-11-04 01:14:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 23:53:32 +0100 osobnik zwany p47 napisał:

> [...]
    > wszystkich partii to partia Politycznych Oszustów ma największy odsetek
    > ludzi z najniższym poziomem wykształcenia ....)

    jak zwykle rzucasz gównem bez podparcia. Hasełko i chodu. Na nic więcej
    Cię nie stać oszczerco.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 96. Data: 2013-11-04 06:45:41
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-03 23:00, Grzegorz Staniak pisze:

    > Słyszałeś o instytucji zwolnienia warunkowego?

    Tak. Szczególnie na tym przykładzie:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 97. Data: 2013-11-04 08:30:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-04 01:14, masti pisze:
    > jak zwykle rzucasz gównem bez podparcia.

    Nie dość, żeś głupi, to jeszcze sklerotyk.

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2013-11-04 09:17:38
    Od: Grzegorz Staniak <w...@g...com>

    On 03.11.2013, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Nie słyszałem, zeby to było takie proste i automatyczne.

    A jak myślisz, dlaczego? Przypadkiem nie właśnie dlatego, że różne
    komisje chcą mieć pewność, że kara spełniła swoją rolę?

    > Skoro celem nadrzednym jest to co kolega napisał, to nawet nie usze
    > isc do wiezienia - zobowiążę sie natychmiast po morderstwie.

    A on gdzieś napisał, że to powinno polegać na "zobowiązaniu się"?
    Bo ja widzę tam na górze opinię o celu _kary_, a nie rezygnacji
    z kary na rzecz deklaracji czy zobowiązań.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>

  • 99. Data: 2013-11-04 11:05:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xantiros" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-10-29 09:02, Liwiusz pisze:
    >A co to za różnica ?

    Prawniczo spora. Ale raczej nie w tym przypadku.

    Gdyby tak ktos chcial zabic, ale zastosowal do tego nieadekwatne
    srodki, np probowal ustrzelic z wiatrowki, to jest to punkt dla
    obrony.
    A ze trafil ta wiatrowka w jakis wyjatkowo czuly punkt, np dziure w
    czaszce, i delikwent zmarl, to juz jest nieszczesliwy wypadek.

    Rzucanie czegos z wiadutku, gdzie potrzeba precyzji 0.08s aby trafic w
    odpowiednie miejsce, to jest wlasnie taki przypadek nieadekwatnych
    srodkow.

    Ale sad raczej prawidlowo ocenil zdarzenie - nikt tu nikogo nie chcial
    zabic, glupia zabawa, ze skutkiem smiertelnym, aczkolwiek mozliwym do
    przewidzenia, z czego oskarzeni powinni sobie zdawac sprawe. I wyroki
    adekwatne.

    J.

  • 100. Data: 2013-11-04 12:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Bo ja widzę tam na górze opinię o celu _kary_, a nie rezygnacji
    > z kary na rzecz deklaracji czy zobowiązań.

    Skoro najwazniejsze jest zobowiązanie na przyszłosc a nie kara...
    Ja niestety nie mam takich złudzeń, rozumiem, ze najczesciej kara nie
    zmieni postepowania sprawcy (nie moiwe o tym przypadku, tylko ogólnie)
    A skoro nie zmieni, to należy sprawić aby kara była jak najbardziej
    dolegliwa.
    W tym przypadku widze jednak ze był to wybryk idioty a nie celowe
    morderstwo dlatego tez rozumiem, ze kara wiezienia moze nie być wysoka jak
    za morderstwo.
    Ale jednak zginął człowiek. Dlatego też, zamiast wiezienia, uważam, ze
    lepiej dla spoleczenstwa, aby sprawca w ramach kary pomagał rodzinie
    zabitego, pracując na ich rzecz.
    Jeżeli bedzie pracował, oddawał czesc przychodów itp. wtedy bedziemy
    wiedziec, ze zrozumiał swój bład i chce go naprawić.
    Jeżeli jednak bedzie sie migał od pracy, ukrywał zarobki itd to czy stał
    sie WARTOSCIOWYM członkiem spoleczenstwa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac