  • 11. Data: 2013-10-29 09:41:06
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-29 09:29, WOJO pisze:
    >> A co to za różnica ?
    > No, tak z dziesięć razy :)
    > WOJO

    Nosz... (też mam ochotę bluzgać).
    Wróćmy do "prawa", cokolwiek by miało to znaczyć.

    IMHO sąd może brać pod uwagę mało prawdopodobne okoliczności, które
    przyczyniły się do tragicznego finału zdarzenia i w związku z tym
    pomniejszyć winę sprawcy.
    Np - dwóch krewkich młodzianów w wyniku uzgodnienia okłada się pięściami
    po mordach, a tu nagle z okna po drugiej stronie spada samobójca (albo
    meteoryt czelabiński). Jeden z nich się zagapił, opuścił gardę i zarobił
    śmiertelne uderzenie. Ten drugi go oczywiście zabił, w wyniku czynu
    niedozwolonego (chyba?), ale gdyby nie ten samobójca, to finał nie byłby
    taki tragiczny.

    Ale w omawianym przypadku nie ma znaczenia jaki przedział czasu dzielił
    finał tragiczny od nietragicznego. Sprawcy nie brali tego czasu pod
    uwagę, nie celowali tak, żeby "nie trafić", a raczej celowali, żeby trafić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 12. Data: 2013-10-29 10:03:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 09:28:38 +0100 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > O jakiś rząd wielkości.

    rząd powiadasz?

    > Może to również świadczyć o tym, że sędzia nie zna się na matematyce.

    a może sam się nie znasz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-10-29 10:20:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-29 10:03, masti pisze:

    > rząd powiadasz?

    Powiadam.

    > a może sam się nie znasz?

    Może.

    A coś merytorycznie potrafisz?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-10-29 10:35:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:l4nukd$grt$1@node1.news.atman.pl...

    > Powiadam.

    > Może.
    >

    > A coś merytorycznie potrafisz?

    W szkole do której chodził masti były trzy rzędy: rząd prymusów
    (siedzieli zaraz przed nauczycielem), rząd starających się (drudzy od
    belfra) oraz ośle ławki, w których siedzieli Rafaello, Jan Kowalski,
    Abecołek, spp no i oczywiście masti.

    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2013-10-29 11:19:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 10:35:52 +0100 osobnik zwany Yogi\(n\)
    napisał:

> [...]
    > (siedzieli zaraz przed nauczycielem), rząd starających się (drudzy od
    > belfra) oraz ośle ławki, w których siedzieli Rafaello, Jan Kowalski,

    co tam jogisiu? pomyliłeś merytorykę z tetrykiem?

  • 16. Data: 2013-10-29 12:29:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 29 Oct 2013 03:03:23 +0100, hikikomorisan

    > JAk kiedys (odpukac) potrace kogos na smierc, to bede wnioskowal, ze to
    > nieszczesliwy splot tragicznych okolicznosci. Bo gdyby costam bylo o 0,8
    > sekundy inaczej, to bym np. nie uderzyl.

    Zazwyczaj tak się wnioskuje, bo przecież zdecydowana większość kierowców
    nie wyjeżdża na ulicę aby kogoś zabić -- to tłumaczenie mogę zrozumieć,
    zwłaszcza jeśli twierdzenie zostanie obronione przed sądem.

    Tutaj jednak sytuacja jest odmienna, ponieważ oni "ciskali" lodem z
    zamiarem TRAFIENIA w przejeżdżające pojazdy i chyba tylko wrodzona głupota
    nie pozwoliła im zauważyć, że mogą kogoś w ten sposób zabić.

    Też zatem nie rozumiem tego wyroku. Powinni dostać pełny wyrok za działanie
    z premedytacją. W ramach resocjalizacji, i odpracowania na rzecz zabitego,
    "sprzątać" ofiary wypadków.

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2013-10-29 12:33:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-29 12:29, Myjk pisze:
    > W ramach resocjalizacji, i odpracowania na rzecz zabitego,
    > "sprzątać" ofiary wypadków.

    Hm... Czyli prace społeczne, zamiast więzienia?

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2013-10-29 15:22:18
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 29.10.2013 12:33, Liwiusz wrote:

    > Hm... Czyli prace społeczne, zamiast więzienia?

    Prace spoleczn zamiast spacerniaka.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 19. Data: 2013-10-29 16:52:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > co tam jogisiu? pomyliłeś merytorykę z tetrykiem?

    Buhahahah, merytoryka i masti ;-)))
    Nie używaj slów, których znaczenia nie rozumiesz!
    A rzędy już wtedy ci się myliły ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2013-10-29 17:19:10
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-10-29 03:03, hikikomorisan pisze:

    > Ale do chuja sie stalo, 0,8 sekundy wczesniej.

    Jakby stary Tuska spuścił się na patelnie, zamiast do Tuskowej, to byłby
    naleśnik i nie mieszkalibyśmy w burdelu.
    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!