  • 1. Data: 2002-01-22 09:21:05
    Temat: Pytanie.
    Od: "koli" <d...@p...onet.pl>

    Mam 17 lat i chciałbym wypuścić na rynek program komercyjny (sprzedawanie
    licencji w postaci numerów rejestrujących). Jakie muszę spełnić warunki tak
    aby to było w jak najmniejszym koszcie.

    Dzięki za odpowiedź.

    Dawid Partyka
    D...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-01-22 13:32:43
    Temat: Re: Pytanie.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 22 Jan 2002, koli wrote:

    > Mam 17 lat i chciałbym wypuścić na rynek program komercyjny (sprzedawanie
    > licencji w postaci numerów rejestrujących). Jakie muszę spełnić warunki tak
    > aby to było w jak najmniejszym koszcie.

    Osiągnąć pełnoletniość :-) Bez tego TY nie możesz sprzedawać (dzgosp
    będzie musiał prowadzić ktoś dorosły).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-22 14:08:15
    Od: "koli" <d...@p...onet.pl>

    > Osiągnąć pełnoletniość :-) Bez tego TY nie możesz sprzedawać (dzgosp
    > będzie musiał prowadzić ktoś dorosły).

    A jak by prowadzili rodzice do ukończenia 18 to musza oni płacić zus jeśli
    juz gdzieś pracuja i tam płacą??

  • 4. Data: 2002-01-22 18:04:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Jan 2002 15:08:15 +0100, "koli" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A jak by prowadzili rodzice do uko?czenia 18 to musza oni p?aci? zus je?li
    >juz gdzie? pracuja i tam p?ac???

    Zależy ile tam zarabiają.
    Jeżeli przynajmniej najniższą krajową, to w DG płacisz tylko zdrowotne
    -- około 100zł
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-01-25 11:38:30
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message
    st...

    > Osiągnąć pełnoletniość :-) Bez tego TY nie możesz sprzedawać (dzgosp
    > będzie musiał prowadzić ktoś dorosły).

    Czy alternatywa nie bylby SLUB ?

    Boguslaw