  • 1. Data: 2002-01-22 09:00:53
    Temat: US - mam nadzieję, że nie OT
    Od: "Maja" <m...@p...onet.pl>

    Głupio przyznać, ale dopiero w tym roku pierwszy raz będę się rozliczała z
    US [poprzednio działała instytucja mamy, ew. dobrych znajomych, którzy się
    po prostu na tym znają].
    Problem w tym, że nie wiem nic. Ani co ani jak się wypełnia, ani co się z
    tym robi.
    Bardzo prosze o info albo o jakieś linki etc.
    będę bardzo bardzo wdzięczna

    ja.

  • 2. Data: 2002-01-22 09:16:09
    Temat: Re: US - mam nadzieję, że nie OT
    Od: "Wojciech_K" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym robi.
    > Bardzo prosze o info albo o jakieś linki etc.

    W chip`ie albo pc-world`dzie :))) pojawią się programiki którymi sobie
    wszystko ładnie wyliczysz wydrukujesz , wyślesz i zapomnisz

    Wojciu

  • 3. Data: 2002-01-22 09:39:24
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    Wojciech_K wrote:

    > W chip`ie albo pc-world`dzie :))) pojawiš się programiki którymi sobie
    > wszystko ładnie wyliczysz wydrukujesz , wyślesz i zapomnisz

    Nie do końca. Ja tak zrobiłem ostatnio. Piękny wydruk. Tak mi powiedziała
    pani ...w US w trakcie kontroli zeznania za 2000 rok.
    Fakt, faktem, że nic nie znaleźli. A i wypełnienie PIT-u zajmuje tylko chwilkę

    Z pozdrowieniami

    Marian Guc

  • 4. Data: 2002-01-22 12:36:47
    Od: "Maja" <m...@p...onet.pl>

    jeszcze tylko jedno pytanie...
    [dotyczące US i odpisów z podatku... - of koz]
    co do pomocy naukowych - jest zastrzeżenie, że TYLKO jeśli bezpośrednio
    związane z kierunkiem studiów...
    jeśli studiuję na kierunku 'psychologia w informatyce i komunikacji' [na
    swps - jakby siem kto pytał ;)] to... zakup komputera jest czy nie związany
    z przedmiotem studiów?
    dźwięczna za (p)odpowiedź będę :)

    ja.

  • 5. Data: 2002-01-28 21:56:51
    Od: "Wanda" <w...@a...wox.org>

    Art.27a pkt.1 ustawy o podatku dochodowym od os.fiz. mówi o odliczeniach na
    zakup przyrządów i pomocy naukowych (...) bezpośrednio związanych z
    wykonywanym zawodem i wykonywaną pracą - nie kierunkiem studów. Niestety:(
    Wanda