  • 1. Data: 2002-01-22 09:02:04
    Temat: Adwokat w sprawie karnej adwokacka w Warszawie?
    Od: r...@p...com (RobekO)

    Witam
    Czy ktoś może mi polecić adwokata do sprawie karnej? Sprawa w sądzie
    odwoławczym, raczej błaha (dotyczy obrażenia warszawskich strażników
    miejskich "podczas i w związku z pełnieniem") i niejednoznaczna
    (strażnicy, moim zdaniem, nadużyli swoich uprawnień), ale chciałbym ją
    możliwie dobrze przeprowadzić.
    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2002-01-22 13:54:18
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobekO" <r...@p...com> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > miejskich "podczas i w związku z pełnieniem") i niejednoznaczna
    > (strażnicy, moim zdaniem, nadużyli swoich uprawnień), ale chciałbym ją
    Skoro sprawa raczej błaha to moim zdaniem są lepsze sposoby na wydanie raczej nie
    błahej kasy niż wspomaganie adwokata:)

  • 3. Data: 2002-01-23 08:36:54
    Od: r...@p...com (RobekO)

    "amlej" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:<a2jqup$blh$1@news.onet.pl>...
    > Skoro sprawa raczej b?aha to moim zdaniem s? lepsze sposoby na
    > wydanie raczej nie b?ahej kasy ni? wspomaganie adwokata:)

    Blaha, nie blaha, ale w I instancji zasadzili mi 2 kzl + koszty
    obroncy z urzedu. Ciezko sie bronic w sadzie bez adwokata a wolalbym
    te sprawe wygrac. Dlatego pytam.
    pozdr R