  • 1. Data: 2002-01-22 08:06:52
    Temat: Aplikacja sądowa
    Od: <g...@z...lublin.tpsa.pl>

    Dzień dobry, w tym roku wybieram się na aplikację sądową. Właśnie zaczęłam
    uczyc się karnego materialnego. Prośba do aplikantów i innych osób - uczyć się
    kodeksów, czy też książki? Jeżeli tylko kodeksów - to czy uczyć się numerów
    artykułów? Jakie książki polecacie? Za wszystkie wskazówki byłabym bardzo
    wdzięczna.
    Małgorzata

  • 2. Data: 2002-01-22 12:40:50
    Temat: Re: Aplikacja sądowa
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik <g...@z...lublin.tpsa.pl>:

> [...]
    numerów
    > artykułów? Jakie książki polecacie? Za wszystkie wskazówki byłabym bardzo

    Oczywiście kodeks bez numerków ! Polecam do karnego "Metodykę pracy sędziego
    w sprawach karnych" - rewelacja !

    Wiktor.

  • 3. Data: 2002-01-22 14:29:53
    Od: "MM" <m...@...pl>

    Ta ksiazka jest dobra ale w trakcie aplikacji - nie do egzaminu na
    aplikacje - lepiej poczytac podreczniki i kodeksy.
    __________________
    M...@...pl
    www.alien-riders.pl
    ___________________

  • 4. Data: 2002-01-22 14:42:52
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@...pl>

    > Ta ksiazka jest dobra ale w trakcie aplikacji - nie do egzaminu na
    > aplikacje - lepiej poczytać podręczniki i kodeksy.

    To prawda, jest to "mini podręcznik" dla aplikantów. Ale książka jest
    napisana lekkim przyjemnym językiem, przedstawia procedurę w praktyce, czyli
    tak jak widzą ją sędziowie- egzaminatorzy. Warto do niej sięgnąć, jeżeli
    komuś bardzo zależy na zdaniu egzaminu, gdyż na tym egzaminie nikt nie pyta
    z historii prawa karnego czy zasad procesu. Kto sięgnął do tej książki, nie
    żałował.

    Pozdrawiam.
    Wiktor

  • 5. Data: 2002-01-24 09:44:00
    Od: "GREGIUS" <g...@p...wp.pl>

    Nie wiem jacy są egzaminatorzy w twoim okręgu, ale polecam zaznajomienie się
    z kodeksami i to szczegółowo, może bez numerów art., ale to i tak wpada
    samo. Trzeba też skubnąć trochę do teorii, ale ten egzamin to mikropryszcz w
    porównaniu z egzaminem sędziowskim.
    Grzegorz g...@w...pl