  • 1. Data: 2002-01-22 07:51:43
    Temat: Terminy rejestracji w KRS
    Od: "Tomasz Gromadzki" <t...@e...pg.gda.pl>

    Witam,
    mam pytanie czy sa jakies przepisy ktore ustalaja maksymalne terminy
    rejestracji spolek jawnych w KRS, narazie po 2 tygodniach dowiedzialem sie,
    iz zostaniemy wezwani celem wyjasnienia brakow w dokumentacji (o szczegolach
    nikt nie byl wstanie nic powiedziec).
    Czy to jest normalne?
    Pozdrawiam
    T:)#.

  • 2. Data: 2002-01-25 00:22:43
    Temat: Re: Terminy rejestracji w KRS
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <a2j5ls$imb$1@news.tpi.pl>, Tomasz Gromadzki wrote:
> [...]
    > iz zostaniemy wezwani celem wyjasnienia brakow w dokumentacji (o szczegolach

    zmiana siedziby spolki w KRS zajęła mi pół roku.
    napij się i cierpliwie czekaj :-)

    a co do wyjaśnień... zależy na kogo trafisz, ale jak na kogoś względnie
    normalnego to jak dobrze przyciśniesz to wyśpiewa nawet przez telefon :)

    --c