  • 1. Data: 2002-01-21 22:13:55
    Temat: tekst jednolity ustawy o rachunkowosci
    Od: a...@n...pl (ala)

    zdaje sie, ze nie byl jeszcze w dzienniku ustaw opublikowany, jedynie
    zmiany do ustawy byly w numerze 113/2001.
    czy ktos zna jakis adres, z ktorego moznaby go sobie wydrukowac badz
    sciagnac?
    ponoc w programie LEX tekst jednolity jest dostepny. ja jednak nie
    mam do owego programu dostepu. czy ew. moglabym prosic o podeslanie
    tekstu na maila?
    z gory dziekuje.

    a.

    --
    \m/ !THINK DIFERéNTE! \m/

  • 2. Data: 2002-01-21 23:16:49
    Temat: Re: tekst jednolity ustawy o rachunkowosci
    Od: "wlodek" <w...@b...wroc.pl>

    "ala" <a...@n...pl> wrote in message
    > zdaje sie, ze nie byl jeszcze w dzienniku ustaw opublikowany, jedynie
    > zmiany do ustawy byly w numerze 113/2001.

    http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/prawo/doc/rach03
    13/rach01.html

    Pozdrawiam
    Wlodek