eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tp
    i.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Mutak <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Date: Thu, 01 Feb 2007 18:03:27 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <ept6np$ng6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: user0.221.udn.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1170349625 24070 82.139.0.221 (1 Feb 2007 17:07:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Feb 2007 17:07:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:443667
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Mam nadzieję, że Ktoś pomoże mi rozwikłać nurtującą mnie od kilku
    tygodni sprawę. Mianowicie, kto ponosi odpowiedzialnosć finansową za
    zgubienie przesyłki niepoleconej (która nie podlega reklamacji) przez
    Pocztę Polską- sprzedający czy kupujący?
    Podkreślam jeszcze, że Kupujący Sam wybierał formę przesyłki
    (sprzedający oferował list polecony, zwykły, ubezpieczony, kurierski,
    odbiór osobisty).
    Nie ma potwierdzenia nadania czy odbioru, a Poczta Polska oczywiście
    "umywa ręce".

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie!

    Szklany-Czlowiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1