eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Data: 2007-02-01 20:35:09
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w
    > wiadomości news:ept79m$blb$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Wydaje mi się, że wg. KC kupujący: Art. 544. § 1, Art. 548. § 1.
    >
    > Oczywiście, ze kupujący - jeśli tylko sprzedający zdoła dowieść, że
    > wysłał taką przesyłkę. i tu jest właśnie problem.

    Czy w przypadku, gdy swoich praw dochodzi kupujący, czy nie powinien
    udowodnić że sprzedający nie wysłał? Trochę to brzmi dziwnie, ale
    chciałbym się upewnić :-)

    --
    Filip.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1