eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Data: 2007-02-01 17:03:27
    Temat: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: Mutak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Mam nadzieję, że Ktoś pomoże mi rozwikłać nurtującą mnie od kilku
    tygodni sprawę. Mianowicie, kto ponosi odpowiedzialnosć finansową za
    zgubienie przesyłki niepoleconej (która nie podlega reklamacji) przez
    Pocztę Polską- sprzedający czy kupujący?
    Podkreślam jeszcze, że Kupujący Sam wybierał formę przesyłki
    (sprzedający oferował list polecony, zwykły, ubezpieczony, kurierski,
    odbiór osobisty).
    Nie ma potwierdzenia nadania czy odbioru, a Poczta Polska oczywiście
    "umywa ręce".

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie!

    Szklany-Czlowiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1