eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Data: 2007-02-01 21:45:37
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: Mutak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Mutak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:eptkqe$ub$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> Ale jak w tym przypadku dowieść, że przesyłkę wysłano, skoro Poczta
    >> Polska nie rejestruje w jakikolwiek sposób listów zwykłych? Z listem
    >> poleconym nie byłoby problemu, jednak kupujący wybrał zwykły list.
    >
    > Toteż właśnie z tego powodu nie wysyła się takich rzeczy
    > nierejestrowanymi przesyłkami. Nawet jak kupujący prosi.

    A jeśli sprzedający (w zasadach aukcji - "strona o mnie") umieści
    informacje, iż nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki wysłane zwykłym
    listem (oczywiście oferując jako alternatywę list polecony, usługę
    kurierską, odbiór osobisty)? Większość sprzedawców na aukcjach i w
    dużych sklepach internetowych umieszcza takie informacje, więc chyba
    mają one znaczenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1