eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Data: 2007-02-01 18:47:11
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: Mutak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > w wiadomości news:32l994-uge.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >> Robert Tomasik wrote:
    >>
    >>> Oczywiście, ze kupujący - jeśli tylko sprzedający zdoła dowieść, że
    >>> wysłał taką przesyłkę. i tu jest właśnie problem.
    >> Cóż, jeśli jest to paczka lub pakiet, to przeważnie jakiś kwitek jest...
    >
    > Jeśli jest kwitek, to odpowiada kupujący na zasadzie przytoczonego w tym
    > wątku artykułu. Jedyne co musi dowieść sprzedający, że wysłał.

    A jeśli przesyłka nie była paczką, lecz zwykłym listem, na który nie ma
    żadnego potwierdzenia? Czy w takiej sytuacji odpowiedzialność ponosi
    sprzedający? Wszak to kupujący wybrał formę przesyłki, która wyklucza
    wszelkie potwierdzenia nadania. Zresztą czy kupujący nie musi
    udowadniać, że nie odebrał przesyłki? W tym wypadku jest to równie
    niemożliwe jak udowodnienie wysłania....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1