  • Data: 2007-02-01 21:28:03
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eptl4m$1iq$1@news.onet.pl...

    > Ale to kupujący domaga się wydania kupionej rzeczy i twierdzi że jej dotąd
    > nie otrzymał. Czy więc najpierw on nie powinien tego dowieść?

    Ja sobie wyobrażasz dowód na to, ze ja Ci nie dałem 1.000.000 zł? Nie
    prowadzajcie dyskusji do absurdu. To sprzedający ma wysłać tę rzecz. Kupujący,
    jak rzeczy nie dostanie, to nie będzie pozywał sprzedającego za to, ze nie
    wysłał, tylko za to, że nie wywiązał się z obowiązku wysłania, podczas gdy
    kupujący mu zapłacił.