eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Data: 2007-02-01 17:16:43
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mutak napisał(a):
    > Mam nadzieję, że Ktoś pomoże mi rozwikłać nurtującą mnie od kilku
    > tygodni sprawę. Mianowicie, kto ponosi odpowiedzialnosć finansową za
    > zgubienie przesyłki niepoleconej (która nie podlega reklamacji) przez
    > Pocztę Polską- sprzedający czy kupujący?
    > Podkreślam jeszcze, że Kupujący Sam wybierał formę przesyłki
    > (sprzedający oferował list polecony, zwykły, ubezpieczony, kurierski,
    > odbiór osobisty).
    > Nie ma potwierdzenia nadania czy odbioru, a Poczta Polska oczywiście
    > "umywa ręce".

    Wydaje mi się, że wg. KC kupujący: Art. 544. § 1, Art. 548. § 1.


    --
    Filip.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1