  • 1. Data: 2004-02-25 17:31:29
    Temat: Panie w męskiej szatni
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Często chodzę z dzieciakami na basen, także żeby pilnować zachowania
    chłopaków w szatni (męskiej oczywiście).
    Utrapieniem są panie wchodzące do męskiej szatni pod byle pretekstem:
    sprzątaczka, hmm, to jeszcze od biedy rozumiem, to jak zdjąć portki przed
    pielęgniarką w przychodni, ale są też babcie uparte, że wnuczuś nie włoży
    sobie podkoszulki do rajstopek, mamusie pilnujące, czy syneczek aby nie
    zgrzany, natomiast akurat moim dość stałym utrapieniem są opiekunki kilkorga
    dzieci z jakiejś szkoły, zwykle bezczelnie ładujące się do męskiej szatni
    jak zawodowe wuajerystki.
    Stoi pani jedna obok drugiej, zapycha pizzę albo czipsy i gapi się.
    Gapi się na swoich chłopaków (na oko 10-12 lat), na moją grupę (średnio 8
    lat), na innych chłopaków zwykle 10-14, no i na mnie w ręczniku tak, jakbym
    to ja był nie na swoim miejscu.
    Parokrotnie prosiłem o interwencję ochronę basenu - co nawet fizycznie
    (prośba) jest dość trudno wykonalne, gdy wychodzę spod prysznica w tym
    ręczniku, a tu ani się przebrać, ani wyjść do szatni po ochroniarza.
    Panie należą do grupy inteligencji tępej "Pan nie jest dla nas rozmówcą"
    "Nie mamy o czym gadać" itp. itd.
    Gdy ma nadejść dzień basenu, to zaczynam się już wcześniej gotować na samą
    myśl o tych dwóch zmorach.
    Jestem kompletnie zdecydowany wezwać na basen policję, tylko oczywiście są
    dwa punkty:
    a) po ilu dniach albo (optymistycznie) godzinach funkcjonariuszom im się
    przyjechać (a de facto tylko policja - nawet straż miejska niestety nie - ma
    prawo ustalić tożsamość tychże pań w celu ewentualnego dalszego
    postępowania);
    b) jaki konkretnie art. i paragraf zapodać funkcjonariuszom, żeby w głowę
    się za mocno nie musieli drapać (Czy podpadają pod art. 140 K.W.??).
    Ja tam jestem (i często inni panowie) jako opiekun dzieci, a nie nabywca
    biletu który zawarłby w ten sposób jakąś umowę z basenem, co może byłoby
    łatwiejsze do wyegzekwowania.
    JC

  • 2. Data: 2004-02-25 17:48:45
    Temat: Re: Panie w męskiej szatni
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    > b) jaki konkretnie art. i paragraf zapodać funkcjonariuszom, żeby w
    głowę
    > się za mocno nie musieli drapać

    Najprościej będzie jak wejdziesz
    do damskiej szatni.
    Wtedy się dowiesz jaki artykuł :-).
    Przepraszam, jeśli nie pomogłem.

  • 3. Data: 2004-02-25 17:55:37
    Temat: Odp: Panie w męskiej szatni
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Jest łatwiejsze i skuteczne rozwiązanie . 100% .
    Zwróć im uwagę stając przed nimi całkiem goluśki .
    Jestem pewny , że poskutkuje.

  • 4. Data: 2004-02-25 17:56:05
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    " 666" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Ja tam jestem (i często inni panowie) jako opiekun dzieci, a nie nabywca
    > biletu który zawarłby w ten sposób jakąś umowę z basenem, co może byłoby

    Rozwiązanie. Należy tak przebudować szatnie, aby były indywidualne boksy,
    gdzie można się przebrać.
    Wówczas reszta szatni może być wspólna. Tak jest na większości nowoczesnych
    basenów.

    A jak jest u ciebie?

  • 5. Data: 2004-02-25 18:08:39
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik 666 napisał:

    > Często chodzę z dzieciakami na basen, także żeby pilnować zachowania
    > chłopaków w szatni (męskiej oczywiście).
    > Utrapieniem są panie wchodzące do męskiej szatni pod byle pretekstem.
    [ciach]
    A nie ma tam klucza jakiegos, zeby zamykac szatnie od srodka???

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 6. Data: 2004-02-25 18:09:14
    Temat: Re: Odp: Panie w męskiej szatni
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik bubu napisał:

    > Jest łatwiejsze i skuteczne rozwiązanie . 100% .
    > Zwróć im uwagę stając przed nimi całkiem goluśki .
    > Jestem pewny , że poskutkuje.

    Beda czesciej przychodzic?:-)

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 7. Data: 2004-02-25 18:54:13
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bubu <j...@o...pl> napisał(a):

    > Jest łatwiejsze i skuteczne rozwiązanie . 100% .
    > Zwróć im uwagę stając przed nimi całkiem goluśki .
    > Jestem pewny , że poskutkuje.

    Dobre, ale... pozniej paniusie zarzuca mu, ze chodzi nago przy dzieciach. I
    to juz nie bedzie smieszne. To nic, ze na basenie i w meskiej szatni :(
    JP

  • 8. Data: 2004-02-25 18:55:33
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 9. Data: 2004-02-25 18:55:39
    Temat: Re: Panie w m=EAskiej szatni
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Parokrotnie prosiłem o interwencję ochronę basenu - co nawet fizycznie
    > (prośba) jest dość trudno wykonalne, gdy wychodzę spod prysznica w tym
    > ręczniku, a tu ani się przebrać, ani wyjść do szatni po ochroniarza.

    Wystartuj mocniej:
    Ryknij najmocniejszym glosem jaki mozesz wydobyc: "Wynos sie stad
    erotomanko ! Meza od ilu lat na oczy nie widzialas ?"

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2004-02-25 19:01:09
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Placek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c1ir35$5u$1@inews.gazeta.pl...

    > Dobre, ale... pozniej paniusie zarzuca mu, ze chodzi nago przy dzieciach.
    > to juz nie bedzie smieszne. To nic, ze na basenie i w meskiej szatni :(

    taaa... polowanie na pedofilów dzisiaj modne...

    RF