  • 1. Data: 2013-02-11 20:31:44
    Temat: PSY (gończe) (?)
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    http://tinyurl.com/bw5k5zx

    to trochę śmierdzi... prywatna "prokuratura" korporacyjna? A Wy coś
    kapujecie z tego?

  • 2. Data: 2013-02-11 20:34:39
    Temat: Re: PSY (gończe) (?)
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jakby link zniknął to cytuję:

    Cyfrowy Polsat S.A., spółka notowana na Giełdzie Papierów
    Wartościowych w Warszawie, niekwestionowany lider na rynku płatnej
    telewizji satelitarnej w Polsce, operator usług telekomunikacyjnych i
    internetowych, w związku z dalszym dynamicznym rozwojem poszukuje osób
    na stanowisko:
    SPECJALISTA DS. WYKRYWANIA NADUŻYĆ DTH
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref. SWN/02/PR

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    Sporządzanie pism procesowych i stosowanie przepisów prawa w
    zakresie własności intelektualnej
    Stała współpraca z organami ścigania
    Monitorowanie Internetu w zakresie rynku pirackiego - ujawnianie i
    raportowanie naruszeń
    Koordynacja działań i współpraca z organizacjami zewnętrznymi
    zwalczającymi naruszenia praw własności intelektualnej
    Pomoc w organizacji szkoleń i konferencji

    WYMAGANIA:

    Wykształcenie wyższe prawnicze
    Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w stosowaniu przepisów
    postępowania karnego i cywilnego
    Mile widziane doświadczenie w organizacjach NGO
    Znajomość zagadnień prawa własności intelektualnej
    Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    Znajomość MS Office, baz danych i Internetu
    Znajomość zagadnień związanych z usługami internetowymi

    OFERUJEMY:

    Pracę na odpowiedzialnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się
    firmie
    Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
    Miłą atmosferę pracy
    Atrakcyjne warunki zatrudnienia

    Jeśli posiadasz niezbędne umiejętności, a przy tym jesteś osobą
    otwartą na nowe doświadczenia, odpowiedzialną oraz samodzielną, która
    chętnie angażuje się w pracę zespołu, prześlij do nas swoje CV oraz
    list motywacyjny
    APLIKUJ

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych przez firmę Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w
    Warszawie ul. Łubinowa 4a, dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o
    ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z
    poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do
    treści moich danych oraz ich poprawiania.

  • 3. Data: 2013-02-11 22:33:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
    http://tinyurl.com/bw5k5zx

    to trochę śmierdzi... prywatna "prokuratura" korporacyjna? A Wy coś
    kapujecie z tego?

    Większość przestępstw, którymi ma się zajmować ta osoba, to przestępstwa
    wnioskowe. Ktoś te wniosku sporządzić musi.

  • 4. Data: 2013-02-12 01:33:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-11 20:31, Xian Mi Mao pisze:
    > http://tinyurl.com/bw5k5zx
    > to trochę śmierdzi... prywatna "prokuratura" korporacyjna? A Wy coś
    > kapujecie z tego?

    To jakbyś się czepiał, że w bankach/ubezpieczycielach są
    powołane "jednostki" do wykrywania wyłudzeń np.

    IMHO lepiej jak od ubezpieczyciela przyjdzie pan zenek i powie:
    mam taki i taki dowód na to, że wyłudzić chcesz ubezpieczenie -
    wycofaj wniosek, a nie będziesz miał karniaka ... niż
    procesowanie się przez 3 lata z orzeczeniem o winie (próbie
    wyłudzenia) ... a bo sąd będzie mógł w tym czasie rozpatrzyć
    sprawę dużej madzi z radomia, która zjadła tomka co miał
    muchomora ...

    Sprecyzujesz jakoś pytanie, czy tylko informujesz, że polsat
    prowadzi normalną rekrutację ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 5. Data: 2013-02-13 23:11:32
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    > Sprecyzujesz jakoś pytanie, czy tylko informujesz, że polsat
    > prowadzi normalną rekrutację ?

    łał, kolejne "kwiatki":

    http://tinyurl.com/b4abjt7

    wygląda na to, że tacy "pracownicy" już próbują się WYKAZAĆ

    rzecz tylko w tym dlaczego robiąc takie WAŁKI mają uprzywilejowaną
    pozycję względem organów ściagania?