  • 1. Data: 2013-02-10 12:53:39
    Temat: dokumentacja medyczna i jej wysyłka
    Od: Czoczon <n...@s...com>

    Przez kilka lat leczyłem się w przychodni w innym mieście niż to, w
    którym obecnie zamieszkuję. Ostatnio zwróciłem się do nich z prośbą o
    sporządzenie kserokopii mojej dokumentacji medycznej i wysyłkę jej na
    mój adres za pobraniem, na którego wysokość składałyby się: koszt
    sporządzenia kopii i koszt przesyłki według stawek Poczty Polskiej.
    Pani z recepcji odmówiła, twierdząc, że może wydać mi kopię
    dokumentacji tylko, jeśli pojawię się u niej osobiście, bo ona "musi
    wbić zapłatę do kasy". Czy przychodnia miała prawo odmówić mi wysyłki?

    Pozdrawiam
    Czoczon

  • 2. Data: 2013-02-10 13:03:12
    Temat: Re: dokumentacja medyczna i jej wysyłka
    Od: Maruda <m...@n...com>

    A wyobraź sobie, że taką prośbę zgłasza przez telefon "osoba nieuprawniona".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-02-10 13:08:29
    Od: Czoczon <n...@s...com>

    On Sun, 10 Feb 2013 13:03:12 +0100
    Maruda <m...@n...com> wrote:
    > A wyobraź sobie, że taką prośbę zgłasza przez telefon "osoba nieuprawniona".

    Dlatego wyślę im tę prośbę na piśmie, z własnoręcznym podpisem.
    Interesuje mnie tylko, czy nadal będą mieli prawo mnie wysłać
    na drzewo.

    Czoczon

  • 4. Data: 2013-02-10 13:33:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-10 13:08, Użytkownik Czoczon napisał:

    > Dlatego wyślę im tę prośbę na piśmie, z własnoręcznym podpisem.

    A teraz poświęć chwilkę na myślenie. Skąd pani z recepcji będzie
    wiedziała że to faktycznie twój własnoręczny podpis ?

    > Interesuje mnie tylko, czy nadal będą mieli prawo mnie wysłać
    > na drzewo.

    Tak.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-02-10 15:42:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > A teraz poświęć chwilkę na myślenie. Skąd pani z recepcji będzie
    > wiedziała że to faktycznie twój własnoręczny podpis ?

    A co ją obchodzi, skoro żąda na ten sam adres co ma w dokumentach medycznych?

  • 6. Data: 2013-02-10 16:10:41
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-10 15:42, qwerty pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    >
    > A co ją obchodzi, skoro żąda na ten sam adres co ma w dokumentach
    > medycznych?

    Dajcie se spokój z dywagowaniem. Dokumentację się wydaje (a upoważnienie
    przyjmuje) po ustaleniu tożsamości osoby składającej wniosek lub
    upoważnienie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2013-02-10 16:10:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-10 15:42, Użytkownik qwerty napisał:

    > A co ją obchodzi, skoro żąda na ten sam adres co ma w dokumentach
    > medycznych?

    Po pierwsze nie prowadzą usług wysyłki dokumentacji pacjentów.
    Po drugie dlaczego uważasz że chce tą dokumentację na adres
    podany kilka lat temu w dokumentacji ?
    Zwłaszcza kiedy pierwsze zdanie brzmi: "Przez kilka lat leczyłem
    się w przychodni w innym mieście niż to, w którym obecnie
    zamieszkuję.".
    Po trzecie dlaczego sądzisz że może od nich żądać wysłania
    tych dokumentów ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-02-10 17:20:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > A teraz poświęć chwilkę na myślenie. Skąd pani z recepcji będzie
    > wiedziała że to faktycznie twój własnoręczny podpis ?

    ciekawe jak ta panie zweryfikuej czy okazny dowó jest prawdziwy?

    być może zarząda stawienia sie z notariuszem i kilkoma świadkami.

  • 9. Data: 2013-02-10 22:21:52
    Od: Piotr Woszczynski <p...@o...pl>

    Dnia Sun, 10 Feb 2013 17:20:31 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > ciekawe jak ta panie zweryfikuej czy okazny dowó jest prawdziwy?

    A jak to robią banki?

  • 10. Data: 2013-02-12 07:12:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > ciekawe jak ta panie zweryfikuej czy okazny dowó jest prawdziwy?
    >
    > być może zarząda stawienia sie z notariuszem i kilkoma świadkami.

    Tylko jak sprawdzi czy osoba podająca się za notariusza faktycznie nim
    jest?