  • 1. Data: 2013-02-10 20:32:56
    Temat: Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Już w poczekalni widać, że lokal silnie dofnansowany przez UE.
    Stosy ulotek, papier kredowy, jednak dla siebie praktycznie nic nie
    znalazłam.
    Większość jest dla ludzi z zadłużeniami.
    Czyli pomoc prawna dla żyjącej ponad stan niedouczonej prywatnej inicjatywy:
    narobili długuw na propagandowe zlecenie uni (bieżcie sprawy w swoje ręce),
    czyli nakradli, kraść więc potrafią, tszeba im pomuc by kraść mogli więcej.
    Pszy takiej konkurencji na rynku uczciwy pracodawca nie ma szans.
    Dla niego nie ma pomocy prawnej, dla pracownika też.

    Siksa pszedstawiła się w ciemnym korytażu by nie było możliwości zapisania
    danyh.
    Gdy opowiadałam o zatszymaniu mnie, gdy pobito mnie, stszelano do mnie,
    prubowano wymusić zeznanie łamiąc mi rękę, siksa powiedziała, że nie da się
    nic zrobić bo minął 7 dniowy termin złożenia zażalenia. Myślałam, że
    pszedawnienie liczy się w latah odmruknęłam.
    Gdy pokazałam protokuł zatszymania wmawiała, że data i godzina zakończenia
    czynności to moment zakończenia wypełniania formulaża, a nie moment gdy
    zatsszymanego formalnie wypuszczono. Widać bardzo trudny ten formulaż skoro
    2 rubryki na kszyż , 1 dwustronna kartka wielkości maszynopisu były
    wypełniane dobre kilka godzin, bo i początek rozpoczęcia
    czynności-wypełniania druku ?:) był z godziną podany.

    No cuż, reprezentowałam okradzionego, nie złodzieja, te porady były nie dla
    mnie, siksa wyraźnie reprezetowała drugą stronę.

    To pomoc od uni dla ludzi rozwalającyh ten kraj. Dofinansowywanie porad
    prawnyh , tak jak wyboruw powinno być zabronione z obcego kapitału.

  • 2. Data: 2013-02-10 20:37:40
    Temat: Re: Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Stokrotka wrote:
> [...]
    > też.
    >
    > Siksa pszedstawiła się w ciemnym korytażu by nie było możliwości

    no i mkarwan sie tobą na 100% zainteresuje...

    stokrotka to żydówka ;-)

  • 3. Data: 2013-02-11 10:01:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 lutego 2013 20:37:40 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > stokrotka to żydówka ;-)

    rzydufka;)

  • 4. Data: 2013-02-11 10:33:41
    Od: Sonn <l...@g...pl>

    W dniu 2013-02-10 20:32, Stokrotka pisze:
    > Już w poczekalni widać, że lokal silnie dofnansowany przez UE.

    reszta - ciach

    Zmień psychiatrę. Ten obecny naprawdę cię okłamuje

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2013-02-11 10:36:32
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > To pomoc od uni dla ludzi rozwalającyh ten kraj. Dofinansowywanie porad
    > prawnyh , tak jak wyboruw powinno być zabronione z obcego kapitału.

    Takie myślenie jak to powyżej to też nawyk i trzeba z nim walczyć.
    Musisz wziąć sprawy w swoje ręce i do dzieła ( może działa).

  • 6. Data: 2013-02-11 11:24:08
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > [...]

    Kabaret :) Konkurencja dla Koziołka.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 7. Data: 2013-02-11 16:10:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Seoman wrote:
    > Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Kabaret :) Konkurencja dla Koziołka.

    nie zgadzam się...

    Koziołek jest inteligentny, stokrotka głupawa ;-)

  • 8. Data: 2013-02-11 17:02:29
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-11 16:10, Marek Dyjor pisze:
    a.pl...

    > nie zgadzam się...
    >

    > Koziołek jest inteligentny, stokrotka głupawa ;-)

    Dlaczego obrażasz głupawych? Oni ja zdecydowanie przerastają
    inteligencją i na dodatek do nich nie szczelają z zamiarem pozbawienia
    życia w sadzie pracy

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2013-02-11 17:19:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sonn wrote:
    a.pl...

    > Dlaczego obrażasz głupawych? Oni ja zdecydowanie przerastają
    > inteligencją i na dodatek do nich nie szczelają z zamiarem pozbawienia
    > życia w sadzie pracy

    słyszałem o różnych sadach, jabłkowych, czereśniowych, gruszkowych ale o
    sadach pracy?

  • 10. Data: 2013-02-11 17:23:45
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-02-11 17:19, Marek Dyjor pisze:
    a.pl...

    > słyszałem o różnych sadach, jabłkowych, czereśniowych, gruszkowych ale
    > o sadach pracy?

    Ale czemu się sadzisz...

    --
    RomanS