  • 1. Data: 2002-06-05 16:52:09
    Temat: potrzebna pomoc - prawo rodzinne
    Od: "marcin" <m...@b...com.pl>

    Potrzebuje pilnej pomocy z zakresu prawa rodzinnego.
    Chodzi mi o przejecie opieki nad nieletnia dziewczynką.
    Czy możecie polecić dobrego prawnika z Warszawy zakresu prawa rodzinnego?
    Odpowiedzi proszę na priva.
    MB

  • 2. Data: 2002-06-05 20:45:32
    Temat: Odp: potrzebna pomoc - prawo rodzinne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik marcin <m...@b...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adlfkq$gf7$...@p...acn.pl...
    > Potrzebuje pilnej pomocy z zakresu prawa rodzinnego.
    > Chodzi mi o przejecie opieki nad nieletnia dziewczynką.
    > Czy możecie polecić dobrego prawnika z Warszawy zakresu prawa rodzinnego?

    Nikt nie poleci prawnika jest to niezdodne z prawem.
    No chyba,że ktoś ma odwagę :-)))
    A opiekę nad nieletnią można przejąć po uprzednim przeprowadzeniu
    postępowania ale jest o też problem złożony.Kim jesteś w stosunku do
    małoletniej /nie mylić z nieletnim/.
    Sandra