  • 1. Data: 2002-06-05 16:46:11
    Temat: Intercyza
    Od: "Yutek" <y...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie czy intercyza i rozdzielnosc majatkowa to jedna i ta sama
    sprawa?
    Gdzie (przed kim)? intercyze sie zawiera?

    Pozdrawiam
    Yutek

  • 2. Data: 2002-06-05 20:17:12
    Temat: Re: Intercyza
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Yutek <y...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adlfgf$hnv$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > sprawa?
    > Gdzie (przed kim)? intercyze sie zawiera?

    Hi!
    Rozdzielnosc majatkowa jest zawierana tzw. umową majatkową malzenską - czyli
    intercyzą. Oczywiscie
    taka umowa nie musi prowadzic do pelnej rozdzielnosci, czy wtedy bedzie to juz
    intercyza czy jeszcze nie - nie wiem.
    Ale generalnie to to samo.
    Pa Pa
    Konrad G.

  • 3. Data: 2002-06-05 22:09:40
    Od: "Morlok" <m...@m...pl>

    "Yutek" <y...@w...pl> wrote in message news:adlfgf$hnv$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie czy intercyza i rozdzielnosc majatkowa to jedna i ta sama
    > sprawa?
    > Gdzie (przed kim)? intercyze sie zawiera?

    Przed notariuszem (potrzebne dwie strony)