  • 1. Data: 2002-06-05 17:14:34
    Temat: Czy ZUS ma prawo? Macierzynskie osoby wspolpracujacej!!!
    Od: pdl <p...@d...com.pl>

    Własnie dostałem pismo z ZUSu, że żonie (wspolpracujaca - z definicji)
    nie nalezy sie macierzynski urlop, bo w styczniu 2002 nie było płacone w
    pełnej wysokoski ubezp. chorobowe (to dobrowolne). K...., przeciez była
    w ciazy i to oni wyplacali chorobowe (przez 9 miesiecy!!!) az do 1 maja
    2002.
    To, jak ja mialem placic czegokolwiek?
    Co jest grane?
    Poprosze o wyjasnienie tej sprawy. Czy moga odmówić wypłaty?
    Ja jutro ide do ZUSu (tylko niewiem z jakim kalibrem?) do tego
    kierownika (bo dla informacji...córka zmarła), bo kurde chyba mam dość
    "miłych" chwil w ostatnim czasie.

    pozdr
    PDL