  • 1. Data: 2003-01-09 23:31:44
    Temat: nie moge znaleźć wątku o zakazie palenia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    tak wiec udzielam tu informacji z czego wynika ,że na klatkach schodowych
    również nie wolno palić ...
    wynika to : z załącznika nr 4 do umowy o najem lokalu
    mieszkalnego/użytkowego - jest to regulamin porządku domowego,który jest do
    wgladu w każdej administrowanej jednostce ...

    Sandra

  • 2. Data: 2003-01-09 23:54:57
    Temat: Re: nie moge znaleźć wątku o zakazie palenia
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

> [...]
    > mieszkalnego/użytkowego - jest to regulamin porządku domowego,który jest do
    > wgladu w każdej administrowanej jednostce ...

    hmmm.. takie regulaminy mają chyba to do siebie, że się różnią w
    zależności od tego kto je wydał...

    KG

  • 3. Data: 2003-01-09 23:58:02
    Temat: Odp: nie moge znaleźć wątku o zakazie palenia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > hmmm.. takie regulaminy mają chyba to do siebie, że się różnią w
    > zależności od tego kto je wydał...

    :P to jest załącznik do ustawy o najmie:P

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-10 00:06:54
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > :P to jest załącznik do ustawy o najmie:P

    a jeśli pytanie zadał "właściciel mieszkania własnościowego w bloku
    spółdzielczym"?

    KG

  • 5. Data: 2003-01-10 00:17:13
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):

    > a jeśli pytanie zadał "właściciel mieszkania własnościowego w bloku

    spółdzielnia tez ma takie przepisy :P ale Pan się czepiasz :-))))

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-10 08:56:10
    Od: t...@p...fm

    > spółdzielnia tez ma takie przepisy :
    > Sandra

    Z naszej ostatniej rozmowy z przedstawicielem spółdzielni (z okazji podnoszenia
    czynszu na fundusz remontowy) wyniknęło, że nawet jeśli jest taki przepis (ten
    Pan nie wiedział, czy jest), to i tak nie sposób go egzekwować. I że nie ma
    sensu, żeby wieszali karteczki z napisem "zakaz palenia". Mniej-więcej stanęło
    na tym, że musimy się przywyczaić.
    Jednak ja nie umiem się przyzwyczaić - za to nabawiłam się chronicznego kaszlu,
    a głos w moim zawodzie jest mi bardzo potrzebny. O naszym dwuletnim dziecku
    już nie mówię.
    Pozdrawiam,
    z mieszkania własnościowego w bloku spółdzielczym
    i z tamtego wątku o paleniu

  • 7. Data: 2003-01-10 10:48:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

> [...]
    > już nie mówię.
    > Pozdrawiam,
    > z mieszkania własnościowego w bloku spółdzielczym

    bo takiej sprawy nie załatwia się na przysłowiową gębę tylko składasz na
    pismie z potwierdzeniem przyjecia twojego pisma w sekretariacie pana/i
    prezes danej spółdzielni powolujac sie na ustawe i ,że w innym przypadku gdy
    nie będzie respektowane to przez spoldzielnie sprawe skierujesz na droge
    sądową przeciwko administratorowi budynku ...

    Sandra

  • 8. Data: 2003-01-10 11:06:36
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > ale Pan się czepiasz :-))))

    tak mnie jakoś naszło :)

    KG

  • 9. Data: 2003-01-11 22:53:03
    Od: t...@p...fm

    > bo takiej sprawy nie załatwia się na przysłowiową gębę tylko składasz na
    > pismie z potwierdzeniem przyjecia twojego pisma w sekretariacie pana/i
    > prezes danej spółdzielni powolujac sie na ustawe i

    Nie ma sprawy, listy mogę sobie i pisać. Tylko na jaką ustawę się powołać,
    jeśli nigdzie nie znalazłem dokładnieszego określenia, gdzie nie wolno palić.
    (Bo klatka schodowa tak naprawdę nie jest obiektem użyteczności publicznej -
    chyba że domofon jest zepsuty : - tylko wspólną własnością mieszkańców)

    > ,że w innym przypadku gdy nie będzie respektowane to przez spoldzielnie
    > sprawe skierujesz na droge sądową przeciwko administratorowi budynku ...
    > Sandra

    A jeśli skieruję sprawę do sądu, i akurat trafię na niepalącego sędziego, który
    mnie nie wyśmieje, ciekawie skąd się wezmą pieniądze na karę w wysokości do
    5000 zł. (w prezencie dla państwa) - przecież prezes spółdzielni nie wyciągnie
    sobie z kieszeni. Czyli - znowu podwyżka czynszu (a w nim jest 60 zł. za samo
    zarządzanie obiektem). Czyli tak naprawdę nikogo nie wystraszę swoim listem.

    Jedyną nadzieją jest rak płuc sąsiadów.

  • 10. Data: 2003-01-11 22:59:23
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych