    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: nie moge znaleźć wątku o zakazie palenia
    Date: Fri, 10 Jan 2003 11:48:46 +0100

    Użytkownik <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

    > Z naszej ostatniej rozmowy z przedstawicielem spółdzielni (z okazji
    podnoszenia
    > czynszu na fundusz remontowy) wyniknęło, że nawet jeśli jest taki przepis
    (ten
    > Pan nie wiedział, czy jest), to i tak nie sposób go egzekwować. I że nie
    ma
    > sensu, żeby wieszali karteczki z napisem "zakaz palenia". Mniej-więcej
    stanęło
    > na tym, że musimy się przywyczaić.
    > Jednak ja nie umiem się przyzwyczaić - za to nabawiłam się chronicznego
    kaszlu,
> [...]

    bo takiej sprawy nie załatwia się na przysłowiową gębę tylko składasz na
    pismie z potwierdzeniem przyjecia twojego pisma w sekretariacie pana/i
    prezes danej spółdzielni powolujac sie na ustawe i ,że w innym przypadku gdy
    nie będzie respektowane to przez spoldzielnie sprawe skierujesz na droge
    sądową przeciwko administratorowi budynku ...

    Sandra