  • 11. Data: 2002-08-21 16:53:57
    Temat: Re: kolejny podatek drogowy
    Od: "neelix" <n...@w...pl>

    Użytkownik esperanto <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajie2u$aje$...@n...kki.krakow.pl...
    > Skoro bylo wiadomo jak ci poslowie beda sie zachowywac to powiedz mi kto
    ich
    > wybiera??????!!!!!

    Decyduje zasada odwetu. Na złość AWS pójdę na SLD i odwrotnie. Tak jakby
    innych partii nie było. Krótka pamięć i tępota umysłowa powodują, że
    zapomina się poprzednie grzechy ekipy na którą chce się głosować. Tym razem
    kara okazała się surowa. Kto nie zwiał do PO to grzeje ławę poza
    parlamentem. Ludzie jednak dali się nabrać i głosowali na tę hybrydę, mimo
    przywództwa i obecności ludzi z poprzedniego układu. Dopóki nie będzie się
    odsuwać partii wystawiających skompromitowanych kandydatów, to nigdy nie
    będzie lepiej. Oni nas olewają z definicji: wystarczy się tylko przeczesać
    bo i tak wejdziemy.

    n...@w...pl

    Chamstwu należy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom !

  • 12. Data: 2002-08-21 17:00:51
    Temat: Odp: kolejny podatek drogowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik neelix <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ak0gk6$74p$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > będzie lepiej. Oni nas olewają z definicji: wystarczy się tylko przeczesać

    :-))) nie interesuje sie polityką wcale a wcale ale to mi sie podoba ... to
    przeczesanie jest super

  • 13. Data: 2002-08-28 17:39:30
    Od: "Joachim Peiper" <h...@2...pl>

    > jezeli dobrze kojarze Ciebie, Bartku
    > na ile spraw usilowano oslom zwrocic uwage?
    > na OS? na gowniane drogi? na brak opieki (za nasz kase!) panstwa nad
    > bezpieczenstwem obywatela? i co? a gowno wlasnie!
    > Zryj, sraj i plac! oto motto tego eghmm.. kochanego kraju
    >
    > --
    > pozDro
    > MarcinJM
    > PS Wkurwilem sie, place miesiecznie ok 3 tys zl. podatkow, a nawet
    > zlodzieja radia nie potrafili ukarac (bo znalazlem go sam!)

    Tiaaa..... Polecam dzisiejszą Politykę... sporo można się dowiedzieć.
    Ja podatków płacę tyle samo co Ty, plus jedynka z przodu.... i o ile
    winietki mnie drażnią, to do białej gorączki doprowadza mnie 7,5 procenta i
    abolicja podatkowa...

    --
    Robert Gołębiewski
    Indywidualna Turystyka Historyczna