  • 1. Data: 2002-08-15 12:56:18
    Temat: do srodowiska prawniczego i nie tylko
    Od: f...@p...onet.pl

    witam,
    moj przyjaciel mial do czynienia z sadami.
    skonczylo sie na kasacji w sadzie najwyzszym -na jego korzysc.
    teraz za naruszenie swoich praw dochodzi zadoscuczynienia w strasburgu i na
    udokumentowanie swoich racji potrzebuje odpisow z akt.
    zwrocil sie wiec do SN o wydanie powyzszych.otrzymal pismo o mniej wiecej takiej
    tresci:..."nie zachodza warunki do spelnienia Panskiego rzondania nawet za
    odplatnoscia.
    Po pierwsze- rzondanie przeslania kserokopii wyroku SN jest
    bezprzedmiotowe
    skoro taki wyrok z urzedu zostal panu doreczony dnia...
    po drugie dalsze rzondanie o doreczenie kserokopii roznego
    rodzaju zarzadzen i notatek urzedowych wiazacych sie scisle z przebiegiem
    postepowania kasacyjnego jest niezrozumiale skoro informacje zawarte w tychze
    dokumentach nie maja jakiegokolwiek znaczenia dla panskich interesow prawnych"
    /podpis przewodniczacego/
    co o tym Panstwo sadza?bo my nie mozemy wyjsc ze zdumienia
    pozdrawiam
    aga

  • 2. Data: 2002-08-15 17:03:26
    Temat: Re: do srodowiska prawniczego i nie tylko
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prawnych"
    > /podpis przewodniczacego/
    > co o tym Panstwo sadza?bo my nie mozemy wyjsc ze zdumienia

    Ja również. Za to "rzondanie" to powinni tego kogoś do przewalania gnoju, a
    nie do pracy w sądzie skierować.

    BaLab

  • 3. Data: 2002-08-15 17:14:10
    Od: "sqrczak \"sqra\" sqrski \(przez ó\)" <j...@w...pl>

    > Ja również. Za to "rzondanie" to powinni tego kogoś do przewalania
    > gnoju, a nie do pracy w sądzie skierować.

    o jakiej pracy w sądzie piszesz ???
    uwazasz ze nieumiejętność czytania to mniejsze ignoranctwo niż błędy
    ortograficzne ????
    ciekawe

  • 4. Data: 2002-08-16 01:24:45
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "sqrczak "sqra" sqrski (przez ó)" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ajgnff$jq8$1@news.tpi.pl...

    > o jakiej pracy w sądzie piszesz ???

    Zakładam, że takich odpowiedzi nie udziela sprzątaczka, ale ktoś kto posiada
    wykształcenie na poziomie wyższym niż trzecia klasa podstawówki. A jeśli
    takie pismo podpisał sam Przewodniczący...

    > uwazasz ze nieumiejętność czytania to mniejsze ignoranctwo niż błędy
    > ortograficzne ????
    > ciekawe

    Przyznaję, że moja umiejętność czytania jest niewystarczająca aby zrozumieć
    o co Ci chodzi w powyższym zdaniu.

    BaLab

  • 5. Data: 2002-08-16 10:04:30
    Od: f...@p...onet.pl

    > Ja również. Za to "rzondanie" to powinni tego kogoś do przewalania
    > gnoju, a nie do pracy w sądzie skierować.

    jak zwykle otrzymuje odpowiedzi nie na temat.
    moze to moja wina ze napisalam rzondanie w ten sposob bo inaczej byloby zadanie
    ale myslalam ze ktos kto korzysta z netu domysli sie o co chodzi.
    mi chodzi o meritum a nie bledy ortograficzne bo jakie to moze miec znaczenie?
    napewno nie na tyle duze aby o tym pisac.a jesli juz to nie na ta grupe
    pozdr
    aga

  • 6. Data: 2002-08-16 12:05:11
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    f...@p...onet.pl wrote:

    > co o tym Panstwo sadza?bo my nie mozemy wyjsc ze zdumienia

    a dlaczego się zdumieliście?

    poza tym,
    jak rozumiem Twój przyjaciel zamierza pozwać RP o odszkodowanie.
    Wcześniej napisałaś, że orzeczenie SN było dla niego korzystne.

    To z jakiej racji to odszkodowanie?
    Czy Twój przyjaciel nie zgadza się już ze swoim wczesniejszym żądaniem,
    i teraz uważa, że nie było korzystne?

    Poza tym ja też nie rozumiem po co Wam zarządzenia Sądu mające na celu
    przygotowanie rozprawy.

    Chyba,że chodzi o odszkodowanie zwiazane z naruszeniem dóbr osobistych,
    w związku z użyciem w treści wezwania sformułowania "wezwać
    powoda/pozwanego"
    zamiast "wezwać Pana powoda/pozwanego".

    rozumiem, że pierwsze w wyrażeń może wskazywać na pewną zażyłość,
    a że ogólnie znanym jest fakt o niewydolności polskiego wymiaru
    sprawiedliwości, zrozumiałe staje się, że Twój przyjaciel mógł sie
    poczuć dotkniety insynuacjami, jakoby zadawał sięz niewydolnymi organami
    wymiaru sprawiedliwości.

    BP,NMSP

    pozdrawiam
    marcin

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 7. Data: 2002-08-16 13:07:08
    Od: f...@p...onet.pl

    Marcin <stern@im Himmel.de wrote:

    > a dlaczego się zdumieliście?
    dlatego ze najwazniejszy sad w RP sam lamie prawo

> [...]
    > To z jakiej racji to odszkodowanie?
    > Czy Twój przyjaciel nie zgadza się już ze swoim wczesniejszym żądaniem,
    RP lamie prawa czlowieka(chodzi oczywiscie o mojego przyjaciela)
    i tego dotyczy sprawa w strasburgu a wyrok SN potwierdzil tylko nasze racje

    > Poza tym ja też nie rozumiem po co Wam zarządzenia Sądu mające na celu
    > przygotowanie rozprawy.
    strasburg prosi o rozne dokumenty aby miec jak najpelniejszy poglad na sprawe
    to po co nam to wszystko nie powinno SN obchodzic.w panstwie prawa moge prosic
    o kazdy odpis dokumentu jaki mi sie zechce,po tyle razy ile uznam za konieczne
    (oczywiscie w sprawie mnie tyczacej)
    w innych sadach nikt nie robil problemow.

    > Chyba,że chodzi o odszkodowanie zwiazane z naruszeniem dóbr osobistych,
    > w związku z użyciem w treści wezwania sformułowania "wezwać
    > powoda/pozwanego"
    > zamiast "wezwać Pana powoda/pozwanego".
    zartujesz? to chyba byloby smieszne?!nie zawracamy sobie glowy bzdetami
    pozdrawiam
    aga

  • 8. Data: 2002-08-16 13:20:03
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    f...@p...onet.pl wrote:

    > RP lamie prawa czlowieka(chodzi oczywiscie o mojego przyjaciela)
    > i tego dotyczy sprawa w strasburgu a wyrok SN potwierdzil tylko nasze racje

    a nie może w polsce tego dochodzić?

> [...]
    > (oczywiscie w sprawie mnie tyczacej)
    > w innych sadach nikt nie robil problemow.

    "zawsze kiedyś jest ten piewszy raz"
    i wciąż uważam, że "strassburg" nie potrzebuje zarządzeń przewodniczącego

    pozdrawiam
    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 9. Data: 2002-08-16 17:37:31
    Od: f...@p...onet.pl

    marcinie,
    czy jestes prawnikiem?
    aga

  • 10. Data: 2002-08-16 23:01:54
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > jak zwykle otrzymuje odpowiedzi nie na temat.
    > moze to moja wina ze napisalam rzondanie w ten sposob bo
    > inaczej byloby zadanie

    albo "żądanie"

> [...]
    znaczenie?
    > napewno nie na tyle duze aby o tym pisac.a jesli juz to nie na ta grupe

    Na tę grupę i na każdą inną. Nie dziw się, że list Twój został bez
    merytorycznej odpowiedzi. Brak choćby minimalnej dbałości o styl i
    poprawność świadczy o lekceważeniu dyskutantów.

    Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam,
    BaLab