  • 1. Data: 2002-08-15 13:36:06
    Temat: kolejny podatek drogowy
    Od: Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Witam.

    Szykuje sie nam kolejny ,,podatek drogowy''. Pomysl, o ile mi wiadomo,
    trafil juz do sejmu. Jest tam taki zapis, ze jesli bede jezdzil po
    drogach swojego wojewodztwa/miasta/czegokolwiek to nie musze tego
    cholerstwa placic. A ja mam pytanie: A co z osobami, ktore z powodu
    stalego zameldowania 500 km od miejsca zamieszkania sa zarejestrowani
    w innym wojewodztwie/gminie/miescie/cokolwiek????? Bede musial placic za
    to, ze jezdze codziennie do pracy samochodem po innym miescie??? Moze by
    sie tak tym zainteresowac, bo podejrzewam, ze takich osob jest sporo
    w Polsce.

    Kwestia tylko jak sie do tego zabrac. Pisac do swojego lokalnego posla?
    Nie znam zadnego. Do Rzecznika Praw Obywatelskich? Do tworcow projektu
    ustawy? Wie ktos kto to (imiennie) wymyslil?

    Bartek M.
    --
    ____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B...@j...org.pl
    \__| | /___ # Tel. 501-453-621 ICQ: 23261748
    MuSk TfUi WrUk

  • 2. Data: 2002-08-15 15:38:45
    Temat: Re: kolejny podatek drogowy
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz Maruszewski" <b...@d...ists.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:ajgao6$ik3$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Witam.
    >
    > Szykuje sie nam kolejny ,,podatek drogowy''. Pomysl, o ile mi wiadomo,
    > trafil juz do sejmu. Jest tam taki zapis, ze jesli bede jezdzil po

    (....)

> [...]
    > Nie znam zadnego. Do Rzecznika Praw Obywatelskich? Do tworcow projektu
    > ustawy? Wie ktos kto to (imiennie) wymyslil?

    Człowieku - na co Ty liczysz ???!!!
    Dzisiaj stawiam zakład o kratę dużego "Żywca", że niczego
    nie osiągniesz. Będziesz płacił jak wszyscy, a ustawa będzie NA PEWNO
    tak skonstruowana, że opłaty poniosą też Ci, którzy nie wyjeżdżają
    poza granice swojego województwa. Bezsens z tymi granicami ... .
    I opłatami rzecz jasna jeszcze większy. Pomyśl o tych, którzy z racji granic
    administracyjnych pieczywo kupują w innym województwie, bo tam jest
    najbliższy sklep spożywczy albo kiosk z papierosami ... .

    Piotr

  • 3. Data: 2002-08-15 20:00:55
    Od: Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    In pl.misc.samochody "Góral" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Człowieku - na co Ty liczysz ???!!!

    Spokojnie... przeciez napisac mozna -- nikt mnie za to nie zabije.

> [...]
    > administracyjnych pieczywo kupują w innym województwie, bo tam jest
    > najbliższy sklep spożywczy albo kiosk z papierosami ... .

    No i wlasnie dlatego trzeba zwrocic oslom na to uwage.

    Bartek M.

  • 4. Data: 2002-08-15 20:11:44
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz Maruszewski" <b...@d...ists.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:ajh19n$h00$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Spokojnie... przeciez napisac mozna -- nikt mnie za to nie zabije.

    Zabić może i nie ;), ale jak będziesz za głośno pytał, to mogą Cię
    doraźnie uciszyć ... :((.

    > No i wlasnie dlatego trzeba zwrocic oslom na to uwage.

    Te osły to dobrze wiedzą, ale przez pryzmat kasy na np. nowe samoloty
    dla VIP-ów takich problemów "nie widać" :(((.

    > Bartek M.

    Piotr

  • 5. Data: 2002-08-15 22:27:13
    Od: MarcinJM <m...@i...del.pl>

    Bartosz Maruszewski wrote:

    > No i wlasnie dlatego trzeba zwrocic oslom na to uwage.
    >
    > Bartek M.

    jezeli dobrze kojarze Ciebie, Bartku
    na ile spraw usilowano oslom zwrocic uwage?
    na OS? na gowniane drogi? na brak opieki (za nasz kase!) panstwa nad
    bezpieczenstwem obywatela? i co? a gowno wlasnie!
    Zryj, sraj i plac! oto motto tego eghmm.. kochanego kraju

    --
    pozDro
    MarcinJM

  • 6. Data: 2002-08-16 08:48:39
    Od: "esperanto" <e...@p...fm>

    > pozDro
    > MarcinJM
    > PS Wkurwilem sie, place miesiecznie ok 3 tys zl. podatkow, a nawet
    > zlodzieja radia nie potrafili ukarac (bo znalazlem go sam!)

    Moj drogi, na co sie konkretnie wkurwiles?
    Na politykow?? Przeciez to bylo jasne, ze tacy jak oni sie nie zmienia.
    Powiem ci, ze w 97 jak wygralo AWS ja juz wiedzialem, ze za 4 lata wygra
    SLD, a oni jeszcze wieksze bagno zrobia :(
    Tak samo jak w zeszlym roku wygralo SLD srednio inteligentny czlowiek musial
    sie domyslac, ze oznacza to kolejne podwyzki podatkow, kolesiostwo i dalszy
    rozpad panstwa.
    Skoro bylo wiadomo jak ci poslowie beda sie zachowywac to powiedz mi kto ich
    wybiera??????!!!!!
    A u podstaw wyborow lezy kompletny brak zainteresowania czymkolwiek poza
    wlasnym interesem u ogromnej wiekszosci wyborcow. Ilu z was bylo na wiecu
    przedwyborczym posla na ktorego glosowaliscie, ilu z was zamierza pojsc na
    wiece potencjalnych radnych??? Dopoki oni (takze i WY) nie zaczna rozliczac
    wlasnych sumien nie ma szans na zmiane :(
    A wracajac do meritum, czyli do podatku drogowego.
    Nie wiem czy wiecie, ale to jest tylko skromna czesc budzetu przewidzianego
    na nowe drogi. Ponad polowe bedzie stanowic pozyczka!!!
    Pozyczka ktora trzeba bedzie splacic. Ktora MY bedziemy musieli splacic.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-08-16 09:16:36
    Od: "SlawekM" <m...@p...onet.pl>

    > Zryj, sraj i plac! oto motto tego eghmm.. kochanego kraju

    Z tym że dwa pierwsze są nieobowiązkowe.

    pzdr.
    SławekM

  • 8. Data: 2002-08-16 12:36:54
    Od: poreba <d...@p...com>

    "SlawekM" <m...@p...onet.pl> popełnił 16 sie 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:ajifsk$sir$1@news2.tpi.pl:

    > Z tym że dwa pierwsze są nieobowiązkowe.

    Czy obydwaj współautorzy powyższego stwierdzenia wyrażają zgodę
    na umieszczenie tej złotej myśli w moim przyszłym sigu?
    =================
    = Zryj, sraj i plac! oto motto tego o kraju = SlawekM&esperanto =
    = Z tym że dwa pierwsze są nieobowiązkowe. = na pl.soc.prawo =
    =================
    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2002-08-16 14:51:42
    Od: Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Znaczy zadnych konkretow jak na razie... Zobaczmy co napisali na
    pl.soc.prawo

    Bartek M.

  • 10. Data: 2002-08-16 18:18:33
    Od: "Janusz" <t...@...nie podam>

    napisał w wiadomości news:ajh19n$h00$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    | In pl.misc.samochody "Góral" <m...@p...onet.pl> wrote:
    <ciach>|
    | No i wlasnie dlatego trzeba zwrocic oslom na to uwage.

    Nie tylko na to. Podatek wliczony w cenę paliwa poszedł w zapomnienie.
    Nie tak dawno przedstawiciel Polskiej Izby Paliw Płynnych próbował
    publicznie podliczyć dochody Skarbu Państwa z tytułu tegoż podatku.
    Miał dane dotyczące wielkości sprzedaży paliw, odprowadzonej akcyzy i
    podatku zwanego niegdyś "drogowym" właśnie. Dziwnie szybko temat
    wygasł - widocznie nikogo to nie interesowało :->

    | Bartek M.

    Pozdrawiam.
    Janusz.