  • 1. Data: 2002-08-15 10:48:39
    Temat: prawnik w firmie remontowo-budowlanej
    Od: "Kris Rock" <k...@o...pl>

    Witam!
    Sprawa jest taka- chcę wyjeżdzać na na staż do USA, znalazłem pracodawcę i
    jestem w trakcie załatwiania formalności przez firmę( pośrednika w Polsce
    programu).
    Wypełniłem już amsę dokumentów i muszę też odwalić całą robotę za
    pracodawcę - ten tylko podpisuje. I tak mam do wypełnienia tabelkę
    określającą zadania i obowiązki, które będę wykonywał w firmie oraz czas
    pracy przy danym zadaniu. Taki program internship.
    Wygląda to tak:
    Department/area -----------------
    Task/activities -----------------
    Amount of time spent on task or duration of time in each
    department-----------------

    Firma to budowlano - remontowa; problem polega na tym,że już coś takiego
    zmajstrowałem, ale powiedzieli że moja praktyka musi być bardziej związana z
    zawodem prawnika. Czy ktoś może mi pomóc - co robi (plan dnia) prawnik
    stażysta w takiej firmie ? Z góry dzięki!