  • 31. Data: 2003-01-16 07:47:18
    Temat: Odp: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:007801c2bd41$d4d64010$a740200a@zm...

    > ----- Original Message -----
    > From: "Sandra" <d...@w...pl>
    > To: <p...@n...pl>
    >
    > : dobiłeś Marcina eh jak śmiałes:-)
    >
    > wcale nie, nie było mine po prostu :)

    Marcin ja wiem,że masz racje ale w praktyce to inaczej wygląda. Sam
    dobrowolnie nie opuści jej mieszkania bo własnie miedzy innymi będzie się
    powoływał np. przed policją,że jest męzem ,że jest zameldowany i ble ble , z
    reguły policja przystaje na to bo są to typowe sprawy rodzinne wobec braku
    dobrowolnosci ze strony faceta tylko pozostaje eksmisja a w tym konkretnym
    przypadku nawet nie będzie mowy o lokalu zastępczym...

    Sandra

  • 32. Data: 2003-01-16 08:02:08
    Temat: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 33. Data: 2003-01-16 09:04:49
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    dyskusyjnych napisał:

    > 2. Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie
    > wymeldowania osoby, która utraciła uprawnienie wymienione w art. 9 ust. 2
    > bez wymeldowania się opuściła dotychczasowe miejsce pobytu stałego, albo
    > osoby, która bez wymeldowania się opuściła dotychczasowe miejsce pobytu
    > stałego i nie przebywa w nim co najmniej przez okres 6 miesięcy, a nowego
    > miejsca jej pobytu nie można ustalić.

    Czyli nie mam prawa go wymeldowac, pomijajac okres
    miesiecy to jego obecny adres jest znany.
    M.

  • 34. Data: 2003-01-16 09:10:31
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Monisia_ <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b05s9b$ijo$...@n...gazeta.pl...
    > Czyli nie mam prawa go wymeldowac, pomijajac okres
    > miesiecy to jego obecny adres jest znany.

    spróbuj ...informacji na ten temat masz dużo wiec myśle,ze bedziesz umiała
    przeprowadzić konkretną rozmowę...

    Sandra

  • 35. Data: 2003-01-16 09:43:28
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:016201c2bd45$5fcdc870$a740200a@zm...

    > Czy sądzisz, że prokuratura wszczęła by postępowanie w takiej sprawie?

    przyjełaby doniesienie a czy by wszczeła???

    > W sytuacji, gdy policja pomaga małzonkowi wejść do mieszkania - czy
    > właściciel nie ma roszczenia do Skarbu Państwa w "osobie" Policji o
    > odszkodowanie?

    a technicznie to róznie wyglada...ale nie bede tu opisywała szczegółowo jak
    policja działa w takich sprawach i jakie zachowania są poszczególnych osób
    zakończenie jest różne ...policja nie robi nic na siłe w tym wypadku ...

    gdyby tak było to k.c móglby iść do smieci odn. eksmisji i art. 222k.c nie
    miałby miejsca ...

    prosze męża o dobrowolne opuszczenie lokalu w innym przypadku pozostaje mi
    art.222 k.c czemus on służy no nie?

    > tak się tylko zastanawiam

    jak dostaniesz twórczej mysli to podziel się uwagami :-)

    Sandra

  • 36. Data: 2003-01-16 09:54:17
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : jak dostaniesz twórczej mysli to podziel się uwagami :-)

    do tego musiałbym znać praktykę :),

    poza tym nie mogę teraz mieć twórczej myśli cywilistycznej, bo wzorem prof.
    Nałęcza opanowuję polską procedurę karną w kilka dni. :-)

  • 37. Data: 2003-01-16 10:02:29
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : gdyby tak było to k.c móglby iść do smieci odn. eksmisji i art. 222k.c nie
    : miałby miejsca ...

    nie rozumiem, gdyby było jak?

    : prosze męża o dobrowolne opuszczenie lokalu w innym przypadku pozostaje mi
    : art.222 k.c czemus on służy no nie?

    tak sobie twórczo pomyślałem:
    a gdyby tak zastosować per analogiam 424 k.c. albo 432 k.c*.?

    : jak dostaniesz twórczej mysli to podziel się uwagami :-)

    marcin

    *to karne mnie wykończy

  • 38. Data: 2003-01-16 11:46:38
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    16 Jan 2003 08:20:04 +0100, Marcin Surowiec napisał/a:

    > czy pisząc "własny" masz na myśli męża?
    > przecież zameldowanie nie mówi o tym do kogo należy mieszkanie dom, a
    > jedynie potwierdza, ze z administracyjnego punktu widzenia, ktoś przebywa
    > stale tam gdzie jest zameldowany

    A skoro przebywa w ZK,to tam należałoby go przemeldować? ;-)

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 39. Data: 2003-01-16 13:45:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b06844$7oi$...@n...tpi.pl...
    > A skoro przebywa w ZK,to tam należałoby go przemeldować? ;-)

    :-) zaproponuj jako przyszły prawnik naszym ustawodawcom ...aplikacje masz
    jak w banku :-)

    Sandra

  • 40. Data: 2003-01-16 14:44:48
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:> >

    > głupich nie sieją sami się rodza ...prawo jak prawo ale bezmyslne decyzje
    > drogo kosztują ...

    Dziekuje za slowa uznania:)
    Nie ja jedna dalam sie jemu nabrac na jego pozorna dobroc i czystosc. Gdy
    przesledzilam posty chocby na tej grupie dyskusyjnej wiele osob bardzo
    dobrze zna osobe przed ktora probuje sie chronic...
    Monisia_