  • 21. Data: 2003-01-15 17:20:23
    Temat: Odp: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Artur Golański <A...@w...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...
    > s...@d...pl (Marcin Surowiec) napisał:
    > Pod warunkiem, ze Ty je stworzysz :-D

    dobiłeś Marcina eh jak śmiałes:-)

    Sandra

  • 22. Data: 2003-01-15 17:36:30
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Witek Mozga <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
    > Pozwole sie zgodzic polowicznie. Pewnie, ze za naiwnosc sie placi,

    pisząc jednak o naiwności nie miałam na myśli,że nie można problemu
    rozwiązać ale jednak rozwiązanie przeciągnie się w czasie w sprawie
    opisywanej ...

    ale
    > czy prawo chroni u nas wlasnosc prywatna?

    zalezy z której strony popatrzysz ...w przypadku opisywanym raczej da sie to
    załatwić w innych pod znakiem ???
    chociażby to, że na swoim prywatnym gruncie musisz uważać czy dostaniesz w
    główke zgodnie z prawem czy nie ...

    Zalozmy, ze na drodze
    > sadowej uzyska nakaz eksmisji dla swojego 'ukochanego'. Czy ostatnie
    > projekty sejmu co do poprawki nad eksmisja na bruk nie beda jej
    > obligowac (gdyby zostaly uchwalone) do zapewnienia lokalu zastepczego
    > dla meza?

    nie sądzę by uporczywie utrudniający zamieszkiwanie miał orzeczony lokal
    zastępczy ...dot. to odpowiedniej grupy

    Sandra

  • 23. Data: 2003-01-16 06:09:44
    Temat: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    >nie sądzę by uporczywie utrudniający zamieszkiwanie miał orzeczony lokal
    >zastępczy ...dot. to odpowiedniej grupy

    Dyskusja staje sie akademicka i zaczyna odbiegac od tematu. W zasadzie
    watek mozna by zakonczyc, ale wydaje mi sie, ze uzycie w tym przypadku
    argumentacji "uporczywie utrudniajacy zamieszkiwanie" jest
    bezpodstawne. Czy sam powrot z wiezienia jest argumenem za "uporczywym
    utrudnianiem zamieszkiwania"? Nie sadze. Moze gdyby dostali rozwod, to
    bylby jakis argument, ale w takiej sytuacji on przeciez jest jej
    mezem, jest zameldowany w tym lokalu, wiec wszystko dziala na jego
    korzysc.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/