  • 1. Data: 2004-02-05 19:24:45
    Temat: alimenty
    Od: "Przemo" <w...@i...pl>

    Jestem z zona w trakcie rozwodu. Sąd przyznał żonie bardzo wysokie alimenty
    ( nie poinformowała sądu że płace już jedne alimenty w wysokosci 150 zl i
    poza wyplata-650 zł nie posiadam innych dochodów ani majatku). moja pensja w
    tej chwili wynosilaby 300 zl, a ze jestem od dwoch miesiecy powaznie chory
    jestem na zwolnieniu chorobowym dostaje jeszcze o 50 zl mniej. Czy moge w
    tym momencie złożyć wniosek o zasądzenie alimentów od żony? Ona ma wyższe
    wykształcenie a ja tylko podstawowe no i posiada swoj majatek w postaci
    mieszkania ale nie pracuje.
    Z góry dziękuje za poważne i sensowne odpowiedzi....

  • 2. Data: 2004-02-08 13:44:26
    Temat: Odp: alimenty
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Przemo <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bvu5e7$67q$...@n...news.tpi.pl...
    > ( nie poinformowała sądu że płace już jedne alimenty

    czemu tego sam nie zrobiles ? hm

    a ze jestem od dwoch miesiecy powaznie chory
    > jestem na zwolnieniu chorobowym dostaje jeszcze o 50 zl mniej. Czy moge w
    > tym momencie złożyć wniosek o zasądzenie alimentów od żony?
    mozesz wniosic o zmiane orzeczenia wczesniej wydanego czyli o obnizenie
    zasadzonych alimentow przedst.dowody j.w

    Sandra

  • 3. Data: 2004-02-08 14:24:33
    Temat: Re: alimenty
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Użytkownik "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mozesz wniosic o zmiane orzeczenia wczesniej wydanego czyli o obnizenie
    > zasadzonych alimentow przedst.dowody j.w

    a jeśli taki wniosek został złożony i od 2 miesięcy nie ma odpowiedzi?

  • 4. Data: 2004-02-14 23:37:05
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Agnieszka <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c05gv8$nf5$...@n...news.tpi.pl...
    > a jeśli taki wniosek został złożony i od 2 miesięcy nie ma odpowiedzi?

    tzn.pozew o obnizenie zasadzonych alimentow a co do terminu wniesienia moze
    nie odebrano przesylki sadowej ...mysle ,ze nalezaloby zadzwonic badz
    osobiscie sprawdzic co jest przyczyna braku informacji ze stronu sadu , sad
    powinien wezwac o oplate w sprawie

    Sandra