  • 1. Data: 2004-02-05 18:12:00
    Temat: Taksa notarialna
    Od: "Adam Horak" <h...@s...wp.pl>

    Witam!

    Szykuję się do kupna mieszkania (byłego zakłądowego) z dość sporą zniżką.
    Wartość oszacowana przez rzeczoznawcę wyniosła 33500 a kwota kupna to
    niespełna 3000zł razem z wieczystym urzytkowaniem gruntu. Pytanie moje
    dotyczy kwoty jaką powinienem przygotować dla notariusza a dokładniej czy do
    kalkulacji taksy notarialnej bierze się pod uwagę kwotę transakcji czy
    wartości nieruchomości wg operatu szacunkowego ?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-02-08 12:23:29
    Temat: Re: Taksa notarialna
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    notariusz pobirze wynagrodzenie liczone od wartości rzeczywistej tj. 33.500
    zł, niestety
    Piotr
    Użytkownik "Adam Horak" <h...@s...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bvu1ak$j46$1@nemesis.news.tpi.pl...