  • 11. Data: 2011-05-30 14:18:22
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/30/2011 8:50 AM, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka legalizacja? Kamery?

    A co? Zły pomysł na biznes?

  • 12. Data: 2011-05-30 14:22:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ikselka

    > Otóż to 3-)

    Otóż bzdura.

    Oczywiście nie zmienia to faktu, że pomysł PAŚ jest bez sensu, ale tu
    niego norma.

  • 13. Data: 2011-05-30 14:25:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Tomasik

> [...]
    > skali seryjnej wartym kilka złtych. Zasilanie przecież może być z sieci.
    > Juz sie nawet za takim rejestratorem rozgladałem po ALLEGRO, ale nie

    Można pójść dalej i nakazać, by każdy chodzi w czapce z zamontowaną
    kamerą, do której zdalny dostęp miałyby wszystkie służby. Tylko pomyśl
    jakby to ułatwiło zwalczanie przestępczości!

  • 14. Data: 2011-05-30 14:26:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ikselka

    > Otóż to 3-)

    Otóż bzdura.

    Oczywiście nie zmienia to faktu, że pomysł PAŚ jest bez sensu, ale to u
    niego norma.

  • 15. Data: 2011-05-30 14:27:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 30 May 2011 14:25:44 GMT, to napisał(a):

    > begin Robert Tomasik

    > Można pójść dalej i nakazać, by każdy chodzi w czapce

    W CHIP-ce. :-P

    > z zamontowaną
    > kamerą, do której zdalny dostęp miałyby wszystkie służby. Tylko pomyśl
    > jakby to ułatwiło zwalczanie przestępczości!

    Chipy, chipy wszczepić wszystkim!
    ;-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 16. Data: 2011-05-30 14:29:13
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał:

    > Urządzenia rejestrującego z którego materiał w razie wypadku
    > może być np. wykorzystany w sądzie.

    Legalizacja dotyczy przyrządów pomiarowych (waga, wodomierz,
    radar do pomiaru prędkości itp. - jest to urzędowe zaświadczenie,
    że przyrząd spełnia wymagania metrologiczne). ZTCW, kamera nie
    podaje wyników swojej rejestracji jako wielkości w jakichś jednostkach ;-)

    > Bo jeśli nie będzie mógł być tam wykorzystany to nie ma sensu
    > instalować go.

    J.w. Każdy materiał może być wykorzystany w sądzie, jeżeli sąd
    go zechce wykorzystać.

    Krystian

  • 17. Data: 2011-05-30 14:48:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Urządzenia rejestrującego z którego materiał w razie wypadku
    > może być np. wykorzystany w sądzie.
    > Bo jeśli nie będzie mógł być tam wykorzystany to nie ma sensu
    > instalować go.

    Nie popadajmy w paranoję. Dowodem może być wszystko, co sąd dopuści. Kamera
    nei musi mieć żadnej legalizacji, bo nie jest urządzenie pomiarowym.

  • 18. Data: 2011-05-30 14:49:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > kamerą, do której zdalny dostęp miałyby wszystkie służby. Tylko pomyśl
    > jakby to ułatwiło zwalczanie przestępczości!

    Ja nie myślałem o tym w kategoriach nakazu, tylko wolnej woli właściciela
    pojazdu.

  • 19. Data: 2011-05-30 15:11:15
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Witam,
    >
    > tak se oglądam program o tym, jak ciężko ustalić przebiegi wypadków.
    > I myślę sobie, że powinny zostać prawnie wprowadzone kamery, takie jak w
    > pojazdach do egzaminów prawa jazdy. Gdyby każde auto miało taki sprzęt,
    > byłoby o wiele przyjemniej na drogach.
    >
    > Co o tym myślicie?

    Tak, a każdy obywatel wszczepionego w dupę czipa. I drugiego w penisa, z
    czujnikiem przyspieszenia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 20. Data: 2011-05-30 16:00:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.05.2011 15:45, Smok Eustachy pisze:
    > I legalizacja 2 stówy co kwartał. Money For Nothing.

    A po co legalizacja? To nie ma rejestrować prędkości, ale ruch drogowy.
    W razie wypadku biegły przeanalizuje nagranie. Do stwierdzenia jak szedł
    pieszy zanim go walnąłeś albo czy ten z boku wymusił nie jest potrzebna
    legalizacja

    --
    Przemysław Adam Śmiejek