  • 41. Data: 2013-04-16 13:11:05
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-16 11:04, TujChusk pisze:
    > Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup
    >

    > Nigdy nic nie obiecywałem.
    > http://www.wprost.pl/ar/128832/Tusk-abonament-rtv-to
    -haracz/
    > http://media2.pl/media/29743-PO-zapowiada-zniesienie
    -abonamentu-RTV.html

    Ojtam ch.jtam...
    To po prostu kolejna egzemplifikacja stwierdzenia (nie pamiętam
    czyjego), że nie ma takiej niegodziwości, której nie dopuściłby się
    rząd, gdy zacznie brakować mu pieniędzy.

    Na pierwszy ogień idzie honor, potem cała reszta "wartości" łącznie z
    prawem, a ostoi się tylko to, co może mieć wpływ na wynik najbliższych
    wyborów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 42. Data: 2013-04-16 13:13:18
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/16/2013 12:48 PM, Maruda wrote:

    > A weź-że Ty zainstaluj sobie jakiegoś ludzkiego klienta NNTP i przestań
    > się czepiać, bo mnie posty Danusi wyświetlają się prawidłowo.

    Mi się nie wyświetlają prawidłowo, jednak faktem jest że Andrzej mógłby
    się zapisać na przyśpieszony kurs miłego zwracania się do ludzi.

    p. m.

  • 43. Data: 2013-04-16 13:43:25
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-16 12:54, Andrzej Lawa pisze:

    > N grenm wnx? Bq enmh jvqmvfm pb ancvfnyrz? Ob wn gnx...

    Po pierwsze primo, nie "od razu", a chyba dopiero po zainstalowaniu
    dodatku do TB ;)
    Po drugie primo - wszystko jasne: Nie chce Ci się we właściwościach
    grupy ustawić domyślnego kodowania na 8859-2, bo jeśli ktoś (z PL) ma
    niezdefiniowane kodowanie, to na 99% ma właśnie takie.
    Zrób-że te 3 kliknięcia na grupę i przestań się ciskać jak wesz na łańcuchu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 44. Data: 2013-04-16 13:49:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.04.2013 13:43, Maruda pisze:

    > Po pierwsze primo, nie "od razu", a chyba dopiero po zainstalowaniu
    > dodatku do TB ;)

    Który dawno temu sobie zainstalowałem, więc od razu.

    > Po drugie primo - wszystko jasne: Nie chce Ci się we właściwościach
    > grupy ustawić domyślnego kodowania na 8859-2, bo jeśli ktoś (z PL) ma
    > niezdefiniowane kodowanie, to na 99% ma właśnie takie.

    A kłamstwo, bo wielu ma CP-1250 albo UTF-8.

    > Zrób-że te 3 kliknięcia na grupę i przestań się ciskać jak wesz na
    > łańcuchu.

    Twoja prywatna fauna nikogo tu nie interesuje. Umyj się.

  • 45. Data: 2013-04-17 08:14:50
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    wiadomości news:kkirgl$37h$2@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 16.04.2013 08:25, Danusia pisze:
    > [ciach śmieci]
    >
    > Naucz się wreszcie poprawnie kodować, bo tego syfu co produkujesz to nie
    > chce mi się odszyfrowywać.

    Mam ustawione dla grup dyskusyjnych:
    typ: zwykły tekst
    kodowanie: Europa Srodkowa (ISO)
    format wysyłania: UUEncode
    automatycznie zawijaj tekst po 76 znakach
    wetnij pierwotny tekst za pomocą ">" przy odpowiedzi lub przesyłaniu dalej.

    Co Ci przeszkadza w tych ustawieniach?

  • 46. Data: 2013-04-17 08:31:43
    Temat: OT kodowanie
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > automatycznie zawijaj tekst po 76 znakach
    > wetnij pierwotny tekst za pomocą ">" przy odpowiedzi lub przesyłaniu dalej.

    Masz ustawiono tylko to co Ci produkuje w efekcie (wycinek Twojego
    nagłówka dotyczący kodowania itp.):

    I nic więcej. Jak widać nie ma tu ani znaku o kodowaniu.
    W miarę poprawny nagłówek (np. u Lawy) wygląda tak:

    Widać różnicę?
    Niektóre czytniki newsów starają się odczytać poprawnie tekst mimo braku
    informacji o rodzaju kodowania. Lawa się piekli bo ma Thunderbirda pod
    Linuxem:
    i ten sobie jakoś radzi z akurat Twoim kodowaniem. Ale zdarzają się
    przypadki koszmarków na newsach, że też widzę krzaki lub wszystko w
    jednej linii.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 47. Data: 2013-04-17 08:58:55
    Temat: Re: OT kodowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 08:31, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > i ten sobie jakoś radzi z akurat Twoim kodowaniem. Ale zdarzają się
    > przypadki koszmarków na newsach, że też widzę krzaki lub wszystko w
    > jednej linii.

    Bo ty pewnie sobie ustawiłeś inne domyślne (przy braku oznaczenia)
    kodowanie niż ja.

  • 48. Data: 2013-04-17 08:59:21
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

    >Co Ci przeszkadza w tych ustawieniach?

    Nie wywlekaj tego głupka z szamba, albo wrzuć go do KF jak inni.

  • 49. Data: 2013-04-17 09:27:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 08:14, Danusia pisze:

    > Co Ci przeszkadza w tych ustawieniach?

    Nie OZNACZASZ kodowania.

  • 50. Data: 2013-04-17 09:40:15
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Bo ty pewnie sobie ustawiłeś inne domyślne (przy braku oznaczenia)
    > kodowanie niż ja.

    Tak. Dlaczego miałbym nie wykorzystać podstawowych możliwości programu w
    celu lepszej widoczności wypocin niektórych osób? Jak ktoś mamrocze pod
    nosem, to też czasem warto wysilić słuch i się skupić na słuchaniu a nie
    narzekać, że bełkocze.

    --
    Krzysztof