  • 31. Data: 2013-04-16 09:03:24
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.04.2013 08:44, z pisze:

    > ojtam ojtam. Zainstaluj sobie jakiś badziewny darmowy program jak TB i
    > będziesz zadowolony. U mnie wszystko ładnie.

    Primo: jeśli miałbyś jakieś pojęcie o nagłówkach to byś zauważył, że
    właśnie Thunderbirda używam

    Secundo: tobie działa bo najwyraźniej masz "domyślne" kodowanie takie
    samo, jakiego tamta dziumdzia używa bez oznaczania. Nie zamierzam
    zmieniać sobie konfiguracji dla każdego nowego idioty czy każdej nowej
    idiotki niepotrafiących poprawnie skonfigurować programu.

  • 32. Data: 2013-04-16 09:03:55
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-16 09:00, Andrzej Lawa pisze:
    > Ktoś przyjdzie z innym kodowaniem bez jego oznaczania i też będziesz
    > miał syf.

    Przypadkiem od roku nie pamiętam żadnego "kszaczenia" w tym co czytam.
    Wcześniej faktycznie TB miał jakieś problemy.
    A czytam dużo. :-)

  • 33. Data: 2013-04-16 09:10:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2013 11:48, z pisze:

    > Nie udaj, że nie _doczytałeś-zrozumiałeś_ moje postu. Nie upośledzaj
    > swojej inteligencji :-) Czasem trzeba jeszcze ogarnąć kontekst, sytuację...

    Ogarniam. I jeśli chodzi o inteligencję to JA zrozumiałem jego słowa
    prawidłowo. W odróżnieniu od niektórych...

    > Generalnie naród dostał info że "abo to _haracz_", że "tak nie może
    > być", "za kilka tygodni zrobimy z tym porządek", że "US nie dostały
    > polecenia do akcji"

    No i cała prawda. To haracz, tak nie może być i chcieli zrobić porządek
    (ale biorąc pod uwagę inne pomysły może dobrze, że się nie udało ;) ).

    No i USy nie dostały żadnego "polecenia" od premiera, tylko firma
    odpowiedzialna za pobieranie opłat zgłosiła zaległości do egzekucji. I
    US _musiał_ działać. Tak działa prawo w państwie prawa - nie na
    podstawie "poleceń" z "naczialstwa", tylko na podstawie istniejących
    przepisów prawa.

    > A głupi naród przecież wierzy swojemu premierowi :-)

    ...nawet jeśli nie rozumie, co on mówi.

  • 34. Data: 2013-04-16 09:18:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Apr 2013, Liwiusz wrote:

    + Faktycznie zabawne, widzę posty normalnie, a Andrzej zawsze się rzuca,
    + że złe kodowanie,

    Nie, że brak deklaracji.

    + że niezawijane itp.

    To ze widzę "normalnie" kończy się przy próbie odpowiedzi.
    Okazuje się że jedna linia kończąca się pięć monitorów dalej ;>

    + Ewidentnie nie umie się przystosować do środowiska :)

    Raczej piszący do standardów. Jednak.
    I przypominam, że standard nie przewiduje sztywnego ">" jako znaku
    cytowania, co złośliwie podkreśliłem ;)
    (pomimo że przez ułomne programy z czasem ">" stało się standardem
    de facto).

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2013-04-16 09:28:03
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Faktycznie zabawne, widzę posty normalnie,

    No popatrz, ja też nie mogę pojąć tych pretensji, u mnie wszystko prawie
    zawsze czytelne.
    J.

    www.kontestacja.com

  • 36. Data: 2013-04-16 09:33:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.04.2013 23:24, Jozef Stanin pisze:

    > Z jakiej racji to podlega ordynacji podatkowej?
    > W sumie to ładnie ludzi w bolo robią...
    > To nie jest zwykły dług, który podlega przedawnieniu po 3 latach?

    A w ogóle czytałeś podstawę prawną do tej opłaty? Tam jest wszystko.

  • 37. Data: 2013-04-16 10:36:28
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-16 09:10, Andrzej Lawa pisze:
    > No i cała prawda. To haracz, tak nie może być i chcieli zrobić porządek
    > (ale biorąc pod uwagę inne pomysły może dobrze, że się nie udało ;) ).

    Mam rozumieć że te inne pomysły byłyby gorsze-głupsze od tego co jest?
    I że dobrze że rządowi się coś nie udaje? :-)

    > ...nawet jeśli nie rozumie, co on mówi.

    Dalej udajesz że nie rozumiesz kontekstu sytuacji. :-)

  • 38. Data: 2013-04-16 11:04:41
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

    Nigdy nic nie obiecywałem.
    http://www.wprost.pl/ar/128832/Tusk-abonament-rtv-to
    -haracz/
    http://media2.pl/media/29743-PO-zapowiada-zniesienie
    -abonamentu-RTV.html

  • 39. Data: 2013-04-16 12:48:15
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-16 08:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Naucz się wreszcie poprawnie kodować, bo tego syfu co produkujesz to nie
    > chce mi się odszyfrowywać.

    A weź-że Ty zainstaluj sobie jakiegoś ludzkiego klienta NNTP i przestań
    się czepiać, bo mnie posty Danusi wyświetlają się prawidłowo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 40. Data: 2013-04-16 12:54:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.04.2013 12:48, Maruda pisze:

    > A weź-że Ty zainstaluj sobie jakiegoś ludzkiego klienta NNTP i przestań
    > się czepiać, bo mnie posty Danusi wyświetlają się prawidłowo.

    N grenm wnx? Bq enmh jvqmvfm pb ancvfnyrz? Ob wn gnx...