  • 1. Data: 2013-04-12 12:50:40
    Temat: z polskiego na nasze czyli USTAWA,,z dnia 31 sierpnia 2012 r. wynagrodzenie biegłych
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Przeczytałem i nic nie rozumiem
    bo wychodzi, że dawniej było 31,88 zł za godzinę a teraz?
    Bo wychodzi że po podwyżce wyszła obniżka czyli 30,03 zł za godzinę
    Stawka za kilometr jest tak napisana, że nijak się w tym połapać nie można
    na stronie sądu w Łodzi znalazłem, że jeśli pojemność silnika wyższa niż
    900 cm3 to za kilometr 0.8358 zł wychodzi ale wcale nie jest to pewne bo
    w międzyczasie wyszła ta Ustawa
    Na marginesie - przeciętna stawka godzinowa biegłego w innych krajach
    Unii to 100 Euro za godzinę czyli tak jak by 10 razy wyżej
    Może mi ktoś pomóc przetłumaczyć z polskiego na nasze
    - jak dziś stawka obowiązuje za godzinę
    - a jaka za kilometr?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-04-12 15:06:31
    Od: hiki ZIMA mocno TRZYMA mori <h...@a...pl>

    On 12.04.2013 12:50, SJS wrote:

    > Na marginesie - przeciętna stawka godzinowa biegłego w innych krajach
    > Unii to 100 Euro za godzinę czyli tak jak by 10 razy wyżej

    no ale co z tego?

    hydraulik w UE tez zalapia lepiej niz ten w PL

    a do tego nasi biegli niekoniecznie sa biegli...

    zen.aspx