  • 1. Data: 2013-04-12 22:11:10
    Temat: nieprawdziwy opis towaru pomimo informacji wysyłanej do sklepu
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Witam.

    Znalazłem na allegro pewne urządzenie. Zainteresowała mnie informacja
    dotycząca pewnej cechy tego urządzenia która znacznie podwyższałaby jego
    wartość. Informacja ta jednak nie jest prawdziwa o czym poinformowałem
    sprzedawce. On nie zrobił z tym nic i dalej w opisie jest nieprawda.
    Oczywiście
    wiadomość przeczytał bo coś tam nawet odpisał.

    Czy to nie podchodzi pod próbę oszustwa ?