  • 1. Data: 2013-04-11 14:12:48
    Temat: Jak uzasadnic odwolanie od decyzji administarcyjnej o utracie statusu osoby bezrobotnej
    Od: drozdziak <d...@g...com>

    Szanowni
    Stala sie rzecz okropna... otoz jestem osobą bezrobotna, bez prawa do zasilku.
    Niestety ZAPOMNIALEM o terminie wizyty w urzedzie pracy i zostalem pozbawiony,
    decyzja administracyjna, statusu osoby bezrobotnej

    staram sie uzyskac fundusze na rozwoj wlasnej dzialalnosci w ramach dzialania UE, w
    ktorym jednym z wymogow, do tej pory spelnianych przeze mnie, jest posiadanie statusu
    bezrobotnego.

    Kompletnie nie wiem co mam zrobic...
    teoretycznie na pewno musze sie odwolac do wojewody ale.... jak uzasadnic nie
    stawienie sie w urzedzie i nie poinformowanie o przyczynach tego niestawienia sie w
    terminie 7 dni jesli po prostu PRZEGAPILEM termin wizyty?!!!!!!!

    szlag mnie trafia, do tej pory pilnowalem tych terminow mocno, lacznie z zapisaniem w
    kalendarzu i ustawieniu przypominania w telefonie zeby nie zapomniec... ale nie tym
    razem!!! a ze akurat przechodze z powodzeniem kolejne etapy procedury przyznawania
    dotacji to.... masakra

    jak uzasadnic to odwolanie???

  • 2. Data: 2013-04-11 16:57:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > nie zapomniec... ale nie tym razem!!! a ze akurat przechodze z
    > powodzeniem kolejne etapy procedury przyznawania dotacji to....

    L4?
    Jakies zdarzenie losowe moze tez dac rade, ale to juz kwestia uznaniowa.
    Po 120 dniach zapiszesz się ponownie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."