  • 61. Data: 2013-04-17 15:49:07
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 15:38, krys pisze:

    > Nie "k" tylko"K", i nie obdarzę Cię inwektywą.

    Na wielkie "K" to trzeba zasłużyć, gamoniu.

  • 62. Data: 2013-04-17 15:50:18
    Temat: Re: OT kodowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 15:42, m pisze:

    > Święte słowa.

    Ano. Tak samo jak sobie nie radzę ze śmieciami rzucanymi na chodnik -
    też muszę zwrócić uwagę, żeby rzucający podniósł zamiast się do tych
    śmieci dostosować.

  • 63. Data: 2013-04-17 16:00:05
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/17/2013 03:50 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Ano. Tak samo jak sobie nie radzę ze śmieciami rzucanymi na chodnik -
    > też muszę zwrócić uwagę, żeby rzucający podniósł zamiast się do tych
    > śmieci dostosować.

    Tyle że ty zwracając uwagę na śmieci (które tylko tobie przeszkadzają),
    śmiecisz strasznie inwektywami którymi obdarzasz szczodrze każdego. A to
    podejrzewam przeszkadza wszystkim oprócz Ciebie.

    Ergo - przestań, wrzuć na luz albo wrzu śmieci do killfile.

    p. m.

  • 64. Data: 2013-04-17 16:12:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Na wielkie "K" to trzeba zasłużyć, gamoniu.

    Masz rację, andrzeju lawo.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 65. Data: 2013-04-17 16:37:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 15:49:07 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Na wielkie "K" to trzeba zasłużyć, gamoniu.
    Znów łamiesz netykietę.
    Czytałem przed chwilą Twoją dyskuje o lodówkach z Ikselką na innej grupie.
    Chamstwo potężzne z Ciebie wyłazi- muszę to powiedzieć.
    Trochę szacunku do kobiet wypada mieć.
    Ale podejrzewam że Ty tego nie zrozumiesz

  • 66. Data: 2013-04-18 08:23:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 16:37, Kris pisze:

    > Znów łamiesz netykietę.
    > Czytałem przed chwilą Twoją dyskuje o lodówkach z Ikselką na innej grupie.

    Miło mieć fanów.

    > Chamstwo potężzne z Ciebie wyłazi- muszę to powiedzieć.
    > Trochę szacunku do kobiet wypada mieć.

    Dlaczego?

    Teraz jest równouprawnienie płci, to po pierwsze.
    Po drugie ona sama zaczęła chamstwem i w dodatku głupotą (nie ma pojęcia
    o działaniu lodówek, a się wchrzaniła w wątek chcąc mi zbić szpilę -
    macie wiele wspólnego).

    > Ale podejrzewam że Ty tego nie zrozumiesz

    Ależ doskonale rozumiem, że mnie nie lubisz i jesteś stronniczy.

    Jakby mnie np. jakaś wariatka jak ikselka napadła i chciała pobić
    (mniejsza o kompetencje w tym zakresie) zaraz byś się przypieprzył, że
    "kobiety nie wolno uderzyć".

  • 67. Data: 2013-04-18 08:46:05
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kklfkn$ldo$1@node2.news.atman.pl...

    > Masz ustawiono tylko to co Ci produkuje w efekcie (wycinek Twojego
    > nagłówka dotycz?cy kodowania itp.):

    > I nic więcej. Jak widać nie ma tu ani znaku o kodowaniu.
    > W miarę poprawny nagłówek (np. u Lawy) wygl?da tak:

    > Widać różnicę?

    Zmieniłam ustawienia i mam teraz:

    chyba już będzie zadowolony
    Andrzej Lawa sprawdź:
    ąęćśńł
    ĄĘĆŚŃŁ
    AECSNL

    pozdr

  • 68. Data: 2013-04-18 08:54:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2013 08:46, Danusia pisze:

    > chyba już będzie zadowolony
    > Andrzej Lawa sprawdź:
    > ąęćśńł
    > ĄĘĆŚŃŁ
    > AECSNL

    Brawo!

    [wirtualny kwiatek]

    ;)

  • 69. Data: 2013-04-19 08:39:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maruda napisał(a) :
    > To po prostu kolejna egzemplifikacja stwierdzenia (nie pamiętam
    > czyjego), że nie ma takiej niegodziwości, której nie dopuściłby się
    > rząd, gdy zacznie brakować mu pieniędzy.
    >
    > Na pierwszy ogień idzie honor, potem cała reszta "wartości" łącznie z
    > prawem,

    Podobno na giełdzie są oferowane akcje honoru polityków. Teraz warto
    je kupować, bo już mniejszej wartości nie osiągną. Mogą tylko iść w
    górę. A nawet jakby nie, to i tak sprzedając akcje nic nie stracisz ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]