  • 51. Data: 2013-04-17 09:43:40
    Temat: Re: OT kodowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 09:40, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Tak. Dlaczego miałbym nie wykorzystać podstawowych możliwości programu w
    > celu lepszej widoczności wypocin niektórych osób? Jak ktoś mamrocze pod

    Ale których niektórych? ;)

    Jak sam pisałeś u części ty widzisz śmieci - i mocno podejrzewam, że u
    nich z kolei ja zobaczę właściwe polskie znaki.

    Dlatego tak ważne jest OZNACZANIE KODOWANIA.

  • 52. Data: 2013-04-17 09:49:09
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ale których niektórych? ;)

    Zapytaj fachowca :)

    Ja wiem. Jak masz tysiąc pięćset dwudziestego drugiego mamroczącego, to
    się już odechciewa i człowiek myśli, że szkoda uszu, że już dość. Albo
    przestana mamrotać, albo ich oleję. Ty jesteś dopiero przy osobniku nr
    1487 :) bo jeszcze nie olałeś. Jak komuś zależy na opinii na newsach, to
    niech się wysili z uzewnętrznieniem swoich myśli.

    --
    Krzysztof

  • 53. Data: 2013-04-17 10:01:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 09:49, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > przestana mamrotać, albo ich oleję. Ty jesteś dopiero przy osobniku nr
    > 1487 :) bo jeszcze nie olałeś. Jak komuś zależy na opinii na newsach, to
    > niech się wysili z uzewnętrznieniem swoich myśli.

    Wiesz, czasem pomaga i pojawia się kolejny produktywny członek
    społeczności. Czasem dopiero za "n-tym" razem...

  • 54. Data: 2013-04-17 11:34:48
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 08:14:50 UTC+2 użytkownik Danusia napisał:
    > Co Ci przeszkadza w tych ustawieniach?
    Lawą się nie przejmuj. To taki barwny troll którego misją jest w co drugim poście
    czepiać się ustawień a pozostałe posty zasmiecać głupotami

  • 55. Data: 2013-04-17 11:47:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 11:34, Kris pisze:
    > Lawą się nie przejmuj. To taki barwny troll którego misją jest w co drugim poście
    czepiać się ustawień a pozostałe posty zasmiecać głupotami

    ...napisał debil kris, co "na złość" znowu przestał zawijać wiersze.

  • 56. Data: 2013-04-17 15:20:45
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ...napisał debil kris, co "na złość" znowu przestał zawijać wiersze.

    Jak już wyzywasz od debili, to chociaż sam nicka pisz poprawnie.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 57. Data: 2013-04-17 15:23:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2013 15:20, krys pisze:

    > Jak już wyzywasz od debili, to chociaż sam nicka pisz poprawnie.

    "i" nie "y", ślepoto!

  • 58. Data: 2013-04-17 15:25:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Jodłowski wrote:
    > się piekli bo ma Thunderbirda pod Linuxem i ten czytnik jak widać niespecjalnie
    sobie radzi

    To Lawa sobie niespecjalnie radzi.

  • 59. Data: 2013-04-17 15:38:20
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > "i" nie "y", ślepoto!

    Nie "k" tylko"K", i nie obdarzę Cię inwektywą.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 60. Data: 2013-04-17 15:42:22
    Od: m <m...@g...com>