    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Date: Wed, 27 Jul 2005 10:46:26 +0200

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Masz jakieś problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego...

    chyba ty masz problem ze zrozumieniem

    jesli go nie zastrzelisz nikt nie ma zadnych szans bo on i tak sie
    zamierza wysadzic

    jesli go zastrzelisz, istnieje szansa ze moze nie ma takiego
    zabezpieczenia, ze moze cos nie zadziala, generalnie jest wieksze
    prawdopodobienstwo ze ktos sie uratuje

    to nie wariat z ktorym mozna negocjowac, to samobojco ktory CHCE SIE
    WYSADZIC

    juz rozumiesz roznice czy moze ci to narysowac?

    > Nie. Jestem z gatunku tych, co to uważają, że policja ma bronić
    > niewinnych, a nie strzelać na lewo i prawo zabijając tychże niewinnych.

    jak sie jest niewinnym to sie zatrzymujesz na wezwanie
    niewinny nie ma powodow do uciekania, szczegolnie w zatloczonym metrze
    kiedy jest stan zagrozenia takimi zamachami

    > Jakie papiery?

    wize
    z tego co w tv czy radiu mowili, w danym momencie przebywal tam
    nielegalnie, bo mu sie skonczyla wiza ktorej nie przedluzyl i dlatego
    uciekal

    > Na niewłaściwym miejscu (a konkretnie stanowisku) to byli ci kał-boje,
    > co go zamordowali.

    zastrzelili uciekajacego podejzanego

    > No, to mam nadzieję, że dostaniesz serię z automatu przy okazji np.
    > przebiegania przez jezdnię.

    jesli to bedzie wojna to co w tym dziwnego?