  • 81. Data: 2005-07-26 19:43:58
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > wiesz co, przez takie wlasnie pier.... i nagonki potem policja boi sie
    > uzywac broni

    i powinna sie panicznie bac przed odpowidzialnoscia za zabicie niewinnej
    osoby.
    A nie byc przekoananym ze zamiast do aresztu pojdzie na urlop zdroowtny a
    pozniej zamiast
    za morderstwo odpowie za przekroczenie uprawnien i otrzyma jakies g. w
    zawieszeniu.

    P.

  • 82. Data: 2005-07-26 20:36:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ale ok. Stala sie tragedia. Wynik pomylki. Kto sie pomylil i czy oraz
    > jak za to odpowie - pewnie media nam podadza. Zadziwiajace jest, jak
    > smierc jednego czlowieka potrafi zostac rozdmuchana przez media i
    > wykorzystywana na plaszczyznie stosunkow miedzynarodowych i w ogole
    > globalnie, wzbudzac kontrowercje itp.

    "A u was biją Murzynów" (innymi słowy: skończyły Ci się argumenty i
    usiłujesz zmienić temat).

    > Tymczasem na swiecie tocza sie wojny, a nawet tam, gdzie si enei toczą
    > umierają ludzie, dzieci, kobiety z głodu, z braku leków - bo nie ma na
    > tego dolara, za ktore te osoby moglyby ptrzezyc...

    Ano. Za to są miliardy dolarów na zbrojenia, wykorzystywane m.in. do
    'wyzwalania' tych ludzi poprzez bombardowanie i okupację.

    Policz, ile ludzi możnaby wyżywić i wyleczyć za jedną cholerną 'mądrą'
    bombę.

    Ale to już definitywnie OT, chyba że w kontekście możliwości postawienia
    kacyków rządzących obecnie w co bardziej zmilitaryzowanych krajach
    świata przez międzynarodowym trybunałem z oskarżeniem o zbrodnie
    przeciwko ludzkości ;-P

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 83. Data: 2005-07-26 20:56:59
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > "A u was biją Murzynów" (innymi słowy: skończyły Ci się argumenty i
    > usiłujesz zmienić temat).

    Ale co mam pisac wiecej. Ja obstaje przy swoim, ty obstajesz przy swoim.
    Moze masz i wiecej argumentow i chetnie bys sie nimi podzielil. ALe ja
    nie mam wiec nie widze sensu ciagnac tego dalej na sile.

    > Policz, ile ludzi możnaby wyżywić i wyleczyć za jedną cholerną 'mądrą'
    > bombę.

    Obawiam sie, ze bardzo duzo, a w biednych regionach to pewnie tyle, co
    sie miesci na stadionie.

    Pozdr

    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x
    Wojna Swiatów (War of the Worlds) .............. http://tiny.pl/h3wx
    ________________
    SCI-FI, HORROR, FANTASY --> http://fantastyka.com.pl/forum/index.php

  • 84. Data: 2005-07-27 00:36:25
    Od: robust <e...@h...com>

    mariposa doux wrote:

    > No to czemu nie pokazal? :>
    >
    > Ale ok. Stala sie tragedia. Wynik pomylki.

    24 godziny obserwacji kamienicy, podroz 15 minut autobusem do metra
    ofiary ze szpiclami i mamy pomylke.

> [...]
    > smierc jednego czlowieka potrafi zostac rozdmuchana przez media i
    > wykorzystywana na plaszczyznie stosunkow miedzynarodowych i w ogole

    Amerykanskie media maja akurat zakaz podawania tej informacji. W zamian
    podaje sie papke ze wczoraj czterech skautow darwinistow zostalo
    smiertelnie porazonych pradem, bo rozkladali namiot bez upewnienia sie
    czy aby nad nimi nie ma linii wysokiego napiecia.

    Jezeli policja w Londynie pakuje w glowe obezwladnionej brazylijskiej
    ofiary 8 kul a pozniej klamie ze to byl Pakistanczyk, to jest to sprawa
    miedzynarodowa. Czas najwyzszy.

    > Tymczasem na swiecie tocza sie wojny, a nawet tam, gdzie si enei toczą
    > umierają ludzie, dzieci, kobiety z głodu, z braku leków - bo nie ma na
    > tego dolara, za ktore te osoby moglyby ptrzezyc...

    Ale zaden z nich nie jest mordowany dla jego wlasnego dobra na jego
    wlasny koszt podatnika.

  • 85. Data: 2005-07-27 06:38:01
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sugerujesz, że w ciagu ostatnich 4 lat poddał się serii poważnych
    > operacji plastycznych?

    mowie tylko ze mogl wygladac juz znacznie unaczej, a po drugie pewnie
    nie stawali z nim agenci az w tak bliskiej odleglosci zeby sie
    przygladac jego pryszczom ;)

  • 86. Data: 2005-07-27 06:38:36
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    admin napisał(a):
    <ciach>

    > Znaczy zmienil wyglad na oliwke od tego czasu?

    tak samo jak palestynczycy zmieniaja wyglad na izraelczykow

  • 87. Data: 2005-07-27 06:43:45
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Brawo, Watsonie. Brazylijczyk z Pakistanu...

    specjalisto wypowiedz sie na temat roznic miedzy pakistanczykiem,
    afganczykiem a brazylijczykiem skoro uwazasz, ze jest taka wielka
    roznica w wygladze???

  • 88. Data: 2005-07-27 06:46:31
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > pozniej zamiast
    > za morderstwo odpowie za przekroczenie uprawnien i otrzyma jakies g. w

    powinna sie tak samo bac jak bandyci kiedy uzywaja broni

  • 89. Data: 2005-07-27 07:57:49
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    robust wrote:

    > 24 godziny obserwacji kamienicy, podroz 15 minut autobusem do metra
    > ofiary ze szpiclami i mamy pomylke.

    Bywaly wieksze pomylki.

    > Jezeli policja w Londynie pakuje w glowe obezwladnionej brazylijskiej
    > ofiary 8 kul a pozniej klamie ze to byl Pakistanczyk, to jest to sprawa
    > miedzynarodowa. Czas najwyzszy.

    Wyglada mi to wrecz na prowokacje wojny z Brazylia. Nie mogli wiekszej
    popisowki odstawic. No nie? Cos mi sie wydaje, ze jakby goscia chcieli
    po prostu zamordowac, to by to zrobili cicho i to tak, ze sam wskoczyl
    pod pociag...

    > Ale zaden z nich nie jest mordowany dla jego wlasnego dobra na jego
    > wlasny koszt podatnika.

    Nie? A wojna o rope na bliskim wschodzie? Rozumiem, dla dobra ns
    wszystkich.

  • 90. Data: 2005-07-27 08:38:44
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Kira napisał(a):

    > Krotko mowiac, jak spierdola robote to jest krzyk. I slusznie.

    tylko w trakcie takiej akcji, nie ma, jak sie nie ktorym, wydaje czasu
    ani mozliwosci na weryfikacje, jesli ktos w takiej sytuacji ucieka,
    automatycznie jest uwazany za zagrozenie, a eliminacja takiego
    zagrozenia jest tylko jedna