  • 1. Data: 2018-04-19 20:08:20
    Temat: Nowe stanowisko pracy?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Nie wiedziałam, że nastało nowe stanowisko pracy "APROBANT". Może
    istnieje już dawno, ale o tym nie wiedziałam. Wiem natomiast, że
    taki/taka aprobant zarabia 40 tysięcy za samo podpisywanie pisemek,
    które jakiś pracownik utworzył i napisał.

    I informacji na google:
    Aprobant (decernent) - (pojęcie kancelaryjno-archiwistyczne) -
    urzędnik mający prawo rozstrzygania o treści i formie pisma,
    wychodzącego z kancelarii, czyli prawo zatwierdzania tekstów zob. minut
    (które niekoniecznie będzie później podpisywał w czystopisie).

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-04-20 00:56:32
    Temat: Re: Nowe stanowisko pracy?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-04-18 o 20:08, Animka pisze:
    > Nie wiedziałam, że nastało nowe stanowisko pracy "APROBANT".

    I dobrze, bo to nie stanowisko, tylko funkcja.

  • 3. Data: 2018-04-20 02:22:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > I dobrze, bo to nie stanowisko, tylko funkcja.

    A po cholerę ta funkcja? Mało to kierowników w ZUS-ie?
    Tumamów jakichś naprzyjmowali do pisania pisemek, że trzeba ich
    kontrolowac jak napisali to pisemko? Zresztą jak napiszą beznadziejnie
    głupie pisemko to ta aprobat tez podpisze.
    To tak samo jakby pani w szkole sprawdzała dyktanda. Tylko jej płacą mniej.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-04-20 02:41:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-19, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
    > taki/taka aprobant zarabia 40 tysięcy za samo podpisywanie pisemek,
    > które jakiś pracownik utworzył i napisał.

    Serio? A nie czasami za branie odpowiedzialności za to co podpisuje?
    Czy tez prowokacyjnie pijesz do PAD'a? :)

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2018-04-20 11:30:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Apr 2018 20:08:20 +0200, Animka napisał(a):

    > nastało nowe stanowisko pracy "APROBANT"

    Co w tym dziwnego?
    Kiedyś widziałem ogłoszenie o pracy, w którym poszukiwano osoby na
    stanowisko "interaktywny dyrektor kreatywny".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 6. Data: 2018-04-20 17:47:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-20 o 02:41, Marcin Debowski pisze:
> [...]

    Scancelowałam tego posta bo zamiast 4 tys. napisałam 40 tys i jak widzę
    Ty widzisz i odpowiadasz.

    > Serio? A nie czasami za branie odpowiedzialności za to co podpisuje?

    Ktos kto pisze pisemko i się podpisuje pod tym sam odpowiada za to co
    napisał.
    "Przedszkolanka" jeszcze mu potrzebna do sprawdzenia i też podpisania się?

    > Czy tez prowokacyjnie pijesz do PAD'a? :)

    Tego to nie rozumiem.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-04-20 17:48:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-20 o 11:30, Olin pisze:

    > Co w tym dziwnego?
    > Kiedyś widziałem ogłoszenie o pracy, w którym poszukiwano osoby na
    > stanowisko "interaktywny dyrektor kreatywny".

    Może do jakiejś palarni.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-04-21 10:33:25
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > głupie pisemko to ta aprobat tez podpisze.
    > To tak samo jakby pani w szkole sprawdzała dyktanda. Tylko jej płacą

    Trochę więcej wiedzy by się przydało:-)
    Aprobant w ZUS-e nie podpisuje pisemek lecz decyzje o przyznaniu i
    obliczeniu wysokości emerytury lub renty, oraz pism w sprawach odwołujących
    się od takich decyzji.
    Jest to konieczne aby przyznawanie pieniędzy ludziom nie było jednoosobowe,
    bo urzędniczka może się pomylić celowo, lub nieumyślnie, za kasę lub
    rodzinie itd. Sprawdzenie takiej decyzji i obliczenia wysokości to nie jest
    2 min, ani 20 min, zazwyczaj ponad 2 godz bo sprawdzeniu podlega nie tylko
    sama decyzja lecz i wszystkie załączniki.

  • 9. Data: 2018-04-22 13:19:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-21 o 10:33, Danusia pisze:
> [...]
    >>
    > Troch? wi?cej wiedzy by si? przyda?o:-)
    > Aprobant w ZUS-e nie podpisuje pisemek lecz decyzje o przyznaniu i
    > obliczeniu wysoko?ci emerytury lub renty, oraz pism w sprawach odwo?uj?cych
    > si? od takich decyzji.
    > Jest to konieczne aby przyznawanie pieni?dzy ludziom nie by?o jednoosobowe,
    > bo urz?dniczka mo?e si? pomyli? celowo, lub nieumy?lnie, za kas? lub
    > rodzinie itd. Sprawdzenie takiej decyzji i obliczenia wysoko?ci to nie jest
    > 2 min, ani 20 min, zazwyczaj ponad 2 godz bo sprawdzeniu podlega nie tylko
    > sama decyzja lecz i wszystkie za??czniki.

    Dzięki za informację.
    Zastanawia mnie tylko fakt, że nauczyciele zarabiają 2500 zł, a aprobant
    4000. W ZUS-ie pewnie więcej.

    --
    animka