  • 1. Data: 2018-04-19 20:13:13
    Temat: Nowe stanowisko pracy?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Nie wiedziałam, że nastało nowe stanowisko pracy "APROBANT". Może
    istnieje już dawno, ale o tym nie wiedziałam. Wiem natomiast, że
    taki/taka aprobant zarabia 4 tysiące za samo podpisywanie pisemek, które
    jakiś pracownik utworzył i napisał.

    I informacji na google:
    Aprobant (decernent) - (pojęcie kancelaryjno-archiwistyczne) -
    urzędnik mający prawo rozstrzygania o treści i formie pisma,
    wychodzącego z kancelarii, czyli prawo zatwierdzania tekstów zob. minut
    (które niekoniecznie będzie później podpisywał w czystopisie).

    --
    animka