  • 161. Data: 2022-04-01 08:45:04
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 01 Apr 2022 00:53:01 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Serio? Dopiero to? Dopiero teraz?

    Przedtem w 50-80%. Od biedy zasługiwał na oprotestowanie co głupszych
    tez.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 162. Data: 2022-04-01 11:04:48
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Prawie tak - z tym że bez "kazanie".

    Niech będzie "namawianie".
    Czyli mamy się szczepić szczepionką, która nie działa?
    Powoli zaczynam rozumieć foliarski świat...

  • 163. Data: 2022-04-01 11:23:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 01 Apr 2022 00:53:01 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Serio? Dopiero to? Dopiero teraz?

    Przedtem w 50-80%. Od biedy zasługiwał na oprotestowanie co głupszych
    tez. Teraz zasługuje najwyżej na szyderstwo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 164. Data: 2022-04-01 11:33:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 31.03.2022 o 00:31, Marcin Debowski napisał:

    > Wyrokujesz, a nawet nie wiesz czy był to ART czy PCR. PCR też do dupy?

    dziś wpadł mi taki dokument w ręce:
    https://www.nfz.gov.pl/download/gfx/nfz/pl/defaultak
    tualnosci/370/8178/1/strategia_w_sytuacji_zmniejszen
    ia_zagrozenia_epidemicznego_covid-19_2022.03.22.pdf

    Nie zaleca się rutynowego testowania w kierunku SARS-CoV-2 pacjentów
    bezobjawowych (bez gorączki i/lub objawów infekcji dróg oddechowych)
    przed wizytą
    w POZ oraz planową lub nagłą hospitalizacją.
    Uzasadnienie:
    Trafność diagnostyczna zarówno testów antygenowych, jak i genetycznych w
    pacjentów
    bezobjawowych jest niższa niż u pacjentów objawowych - wysoki odsetek
    wyników
    fałszywych:
    o przy niskim rozpowszechnieniu choroby (1%) - odsetek wyników fałszywie
    pozytywnych
    wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 85-91% dla testów PCR; 53-63%
    dla testów
    antygenowych;
    o przy wysokim rozpowszechnieniu choroby (10%) - odsetek wyników fałszywie
    pozytywnych wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 34-66% dla testów
    PCR; 87-
    91% dla testów antygenowych.

    a jeszcze ciekawszy fragment:

    Leczenie objawowe w przypadku przeziębienia, grypy i COVID-19 jest tożsame.

    przypomnę, że jak powtarzałem to miesiące temu za tym co usłyszałem od
    lekarzy, to mieszano mnie z błotem.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 165. Data: 2022-04-01 12:16:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Apr 2022 11:33:26 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

> [...]
    > bezobjawowych (bez gorączki i/lub objawów infekcji dróg oddechowych)
    > przed wizytą w POZ oraz planową lub nagłą hospitalizacją.

    No i chyba wlasnie przekuli w przepis - sa wytyczne kierowania na
    test, testow ma byc mniej.

> [...]
    > pozytywnych
    > wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 85-91% dla testów PCR; 53-63%

    Ciekawe, nawet bardzo ciekawe.

    Jakies przypadkowe skladniki sa wykrywane jako wirus Cov,
    czy pacjent rzeczywiscie nosi wirusa, ale moze niewiele,
    moze unieszkodliwionego, moze fragmenty ... tylko skad lekarze wiedzą,
    ze to nie wirus, i że nie zarazi?

    A te % jak rozumiec - ze jak przetestujemy 1000 osob, z czego 10
    naprawde ma wirusa, to PCR wykryje około setki przypadkow?

    Taa ... to moze jednak powinnismy inaczej spojrzec na to,
    co mowil Wodarg w początkach pandemii?

    A skad te informacje pochodzą? Bo przypominam, ze w poczatkach 2019
    Niemcy mialy bardzo duzo przypadkow zachorowan, i stosunkowo niewiele
    zgonow. Sam podejrzewalem falszywe pozytywne wyniki.
    Albo np jakies kiepskie testy antygenowe.

    > o przy wysokim rozpowszechnieniu choroby (10%) - odsetek wyników fałszywie
    > pozytywnych wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 34-66% dla testów
    > PCR;

    Lekko mi sie to nie zgadza z moim przykladem powyzej.
    Testujemy 1000 osob, to PCR powinien wykryc ok 90 przypadkow wsrod
    niezakazonych, bo czemu nie.
    Plus 100 naprawde zakazonych, no moze troche mniej, bo i tu ma
    skutecznosc.
    Czyli jakies 50% falszywych pozytywnych wynikow ... a tu 34, albo 66.

    No chyba, ze to 50%+/-16 niepewnosci statystycznej pomiarow i wyliczen
    :-)

    >87-91% dla testów antygenowych.

    A to jeszcze ciekawsze.

    > a jeszcze ciekawszy fragment:
    > Leczenie objawowe w przypadku przeziębienia, grypy i COVID-19 jest tożsame.

    Ogolnie tak. Czekac az pacjent sam wyzdrowieje :-)
    monitorując stan płuc, tlenu we krwi i gorączke.

    > przypomnę, że jak powtarzałem to miesiące temu za tym co usłyszałem od
    > lekarzy, to mieszano mnie z błotem.

    No coz, na razie mam jeden przypadek wlasny - jak sie kiepsko czułem,
    to test antygenowy z biedronki dał jakis taki niewyrazny wynik.
    Tydzien pózniej było czysto.

    Czy to był covid - trudno powiedziec. Z objawow gorączka i katar.

    J.

  • 166. Data: 2022-04-01 12:17:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 08:12, Kviat pisze:

    > poszczepienne nopy

    Ciekawostką jest twierdzenie członka zarządu "Stowarzyszenia
    Niezależnych Lekarzy i Naukowców", że wypadki drogowe należałoby uznać
    za NOP, jeśli kierowca był szczepiony.
    Czy ci wszyscy "niezależni" (chyba od rozumu?) postanowili przebijać się
    idiotyzmami? :D

    --
    -
    Akarm

  • 167. Data: 2022-04-01 12:31:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 01.04.2022 o 12:16, J.F pisze:

> [...]
    > czy pacjent rzeczywiscie nosi wirusa, ale moze niewiele,
    > moze unieszkodliwionego, moze fragmenty ... tylko skad lekarze wiedzą,

    przyczyn może być wiele, jak tłumaczą lekarze - zarówno może być jakiś
    fragment wirusa, może też przy zbyt dużej ilości cykli cokolwiek.
    Kolejna kwestia to zanieczyszczenie - pobierano w niezbyt sterylnych
    warunkach więc w pomieszczeniu mogło się nagromadzić dość dużo wirusa.
    Jak pisałem niejednokrotnie - twórca testu zastrzegał od samego
    początku, że nie nadaje się on do diagnozowania.

> [...]
    > naprawde ma wirusa, to PCR wykryje około setki przypadkow?
    >
    > Taa ... to moze jednak powinnismy inaczej spojrzec na to,

    no właśnie i nie tylko Wodarg

> [...]
    > zgonow. Sam podejrzewalem falszywe pozytywne wyniki.
    > Albo np jakies kiepskie testy antygenowe.

    Ogólnie - wg lekarzy których znam, to zgonów powinno na covida być
    niewiele. Jeśli działałaby prawidłowo służba zdrowia to nie powinno
    odbiegać to od tego co było w sezonach grypowych.

> [...]
    > Czyli jakies 50% falszywych pozytywnych wynikow ... a tu 34, albo 66.
    >
    > No chyba, ze to 50%+/-16 niepewnosci statystycznej pomiarow i wyliczen

    I pomyśleć, że 2 lata temu byli lekarze, którzy mówili, że wykonywanie
    tych testów osobom bez objawów jest podobne do diagnozowania za pomocą
    rzutu monetą.

    > Ogolnie tak. Czekac az pacjent sam wyzdrowieje :-)
    > monitorując stan płuc, tlenu we krwi i gorączke.

    tak, natomiast niektórzy lekarze jeszcze twierdzą, że po ok tygodniu od
    zarażenia może się pogorszyć, należy wtedy leczyć jak stan alergiczny
    (po upewnieniu się najlepiej zdjęciem RTG płuc - wygląda ponoć inaczej
    niż przy zapaleniu płuc).

    --
    http://zrzeda.pl

  • 168. Data: 2022-04-01 12:46:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Apr 2022 08:12:41 +0200, Kviat wrote:

    > Ciekawe, że to nie działa w drugą stronę.
    > Jak jest mowa o powikłaniach po covidzie, albo o zgonach w trakcie
    > covida, to pada pytanie, a skąd wiadomo, że to od covida, po chuj przy
    > zawale wpisują covida, skoro to był zawał, przecież wcześniej ludzie też
    > umierali na zawały itp., więc śmiertelność na covid jest przeszacowana o
    > rząd wielkości.

    Tylko wiesz - zawał to niedotlenienie mięsnia sercowego,
    wiec covid zmniejszajacy natlenienie organizmu ... wydaje sie, ze moze
    miec istotny wplyw na zawał.

    Dalej patrzac - skoro powikłania po zwykłej grypie potrafią dotknąc
    serca - to skad pewnosc, ze ten zawał nie został spowodowany przez
    covid?

    > Ale jak ktoś umiera, dostaje zawału, ma wylew itp. dzień po szczepieniu,
    > to na bank po szczepieniu. Tak jakby wcześniej ludzie nie umierali na
    > zawał i nie mieli nagłych wylewów.

    Dzien po, to korelacja czasowa jednak silna.
    A moze mial wyniki niedawnych badan serca :-)

    A z tą zakrzepicą przy Astrze to co w koncu wyszlo?
    Tam czas byl dłuższy, o ile sie orientuje.

    > Jak sobie to przemnożysz, to okaże
    > się, że "oficjalne" nopy po szczepieniu są przeszacowane o rząd wielkości.

    Ale jakie nopy ?
    Bo jak bedą zbierali wszystkie, np cos w rodzaju objawow
    grypopodobnych przez 1 dzien po, to rzeczywiscie beda przeszacowane.

    > Na wszelki wypadek nie wspomnę, że wszelkie rejestry do których zgłasza
    > się poszczepienne nopy mają wyraźne zastrzeżenie, że to tylko rejestry
    > zgłoszeń jakichś zdarzeń, z których absolutnie nie wynika, że te
    > przypadki są na 100% związane ze szczepieniem. Po prostu nastąpiła
    > zbieżność czasowa, a to, czy dane konkretne zdarzenie ma faktycznie
    > związek ze szczepieniem wymaga sprawdzenia. I to każdego przypadku
    > indywidualnie.

    Albo sprawdzenia statystycznego.
    Ze cos ta zakrzepica dziwnie czesciej wystepuje w niedlugim czasie
    po szczepieniu :-)

    > Ale szczepionki są niebezpieczne, ludzie nie umierają od covida tylko na
    > sepsę, a szury miały rację.

    A sepsa z czego?
    Zakazenie przy okazji szczepienia? :-(

    J.

  • 169. Data: 2022-04-01 16:24:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.04.2022 o 12:17, Akarm pisze:

> [...]
    > za NOP, jeśli kierowca był szczepiony.
    > Czy ci wszyscy "niezależni" (chyba od rozumu?) postanowili przebijać się

    To miała być taka ironia. Któryś z nich szydził właśnie z tego, że
    każdemu przypisują zejście na covida jeśli tylko miał pozytywny wynik.

    Ale im nie ironia nie wychodzi, bo nigdy nie wiadomo kiedy szur żartuje,
    a kiedy nie ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 170. Data: 2022-04-01 16:41:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.04.2022 o 12:46, J.F pisze:

    > A sepsa z czego?
    > Zakazenie przy okazji szczepienia? :-(

    Dziecko drogie, po chuj zabierasz głos w dyskusji, skoro nie masz
    pojęcia o czym jest mowa?

    Zagadka pierwsza:
    Dlaczego szurstwo odmawiało/odmawia podłączenia do respiratora?

    Odpowiedź (szurska): bo lekarze celowo zabijali pacjentów respiratorem
    zamiast ich leczyć np. amantadyną.

    Zagadka druga:
    Dlaczego podaje się antybiotyki pacjentowi podłączonemu do respiratora?
    (Hint: nie, nie w celu leczenia covida)

    Inne podpowiedzi z czego się bierze sepsa i dlaczego ludzie z covidem są
    podłączani do respiratorów znajdziesz tutaj:
    https://pulsmedycyny.pl/dr-szuldrzynski-polemizuje-z
    -prof-kuna-to-nie-respirator-zabija-ale-wirus-i-odwl
    ekanie-intubacji-1135735

    Tylko nie zapomnij zapisać to sobie gdzieś blisko monitora, bo za
    tydzień znowu zapytasz o to samo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr